Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '22

 
Kategori
Sivil Toplum
 

Yardım Meselesi

Yardım Meselesi

 

Bir yardım derneğinin sosyal medyada bir paylaşımının yorumlarına baktığımızda,

niye bize değil de yurtdışındaki ihtiyaç sahiplerine yardımları ulaştırıyorsunuz deniyor.?

Sanki bu vatandaki ihtiyaç sahiplerine hiç yardım yapılmıyormuş gibi.?

Toplanan yardımların bir kısmı bu vatanda ihtiyaç sahiplerine ulaştırılıyor.

Merak ettim bu derneklerin 1 yılda topladığı yardım ne kadar diye, 

sitesine girip baktığımda 100 milyon tl yardım toplandığı ve dağıtıldığı yazılıydı.

Bu vatanda belki hergün 100 milyon tl yardım ihtiyaç sahiplerine dağıtılıyordur.

Hem Devlet hem derneklerin bu vatandaki yardım faaliyetleri ortada.

Elbette sesi hiç çıkmadığı, ihtiyacını bile söyleyemeyen, söylesede karşılanmayan, 

hiç yardım alamayanlar da vardır, onlara da söz söyleyecek değiliz.

 

Mehmet Haras

Bandırma-Balıkesir

2 Nisan 2022

 
Toplam blog
: 21
: 119
Kayıt tarihi
: 29.03.08
 
 

Mehmet Haras İlkokul mezunuyum. Çiftçilik yapıyorum. İnternet benim için iyi oldu, yeni sistemler..