Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '13

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Yarım kalır mı bir yanım

Yarım kalır mı sen gidersen bir yanım, yoksa sen varken mi hep bi yanım yarım.. Anlayamadım.. Alışkanlıklar, yaşanmışlıklar, yaşanacaklar, yaşlanmışlıklar dolu şimdi her yanım.. Aynaya bakınca fark ettim bir yanım sen olmuş, bir yanım sen dolmuş.. Ama bana ne olmuş .. Çözemedim..

Sanki yarım kalmışım sanki eksilmişim sanki hep sen olmuş hayallerim, düşüncelerim, amaçlarım.. Biliyor musun eskiden amaçlarım dışında amaçsızlıklarım da vardı benim.. Benim sevdiğim renk, benim sevdiğim şarkı, benim sevdiğim elbise... Aynada da ben vardım ...Şimdi aynada bana benzeyen ama sana ayak uyduran gözlerinin ışığı başka bakışı başka bişey var çözemediğim.. Artık senin sevdiğin renkler var üzerimde ve senin sevdiğin elbise .. Senin sevdiğin gibi toplamışım saçımı ve senin istediğin gibi sade makyajım.. Şimdi aynaya bakınca farkettim kendimi göremiyorum.. Ben sen olmuşum ya da senin istediğin kadın ama yardım et bana kendimi göremiyorum aynada..

Aynadaki yansımam yarım..

 
Toplam blog
: 6
: 137
Kayıt tarihi
: 19.01.13
 
 

Diş kliniğinde müşteri ilişkileri yöneticisi 19 yaşındaydım oğlumu kucağıma aldığımda. 5.aydan so..