Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mart '17

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yarının mutlu, başarılı kadınları

Her kadın bir sanatkar benim gözümde, güzellikleri yaratan, yoktan var eden,durmadan çalışarak, verimli olmaya çalışan değerli kadınlarımız. Ben kadın olarak çok çeşitli meslek gruplarında bulundukları için gurur duyuyorum. Her uğraşı alanı ne ise, bütün meslekler yakışıyor kadınlarımıza...Ekmeğini taştan çıkarırcasına çalışıyorlar ve sorumluluk bilincini üst düzeylerde ele alarak, en iyisini, doğrusunu başarıyorlar. Kadınlar Gününde evde ve çeşitli mesleklerde görev yapan kadınlarımızı düşündüğüm kadar, eğitim kurumlarında kız öğrencilerimizi de hatırladım. Çok yetenekli kız çocuklarımız mevcut. Çocukların daha çok ne sevdikleri, ilgi alanlarının nerede yoğunlaştığı üç, dört yaşlarında belirlendiği biliniyor. Özellikle İlkokul çağından sonra onların istediği okulları kendilerinin seçmesini isterdim, daha çok başarılı olacakları için...Üniversite hayatı boyunca istediği, severek okuduğu bir okulda eğitim almayı hangi genç kızımız istemesin ki...Önümüzdeki yıllarda eğitim sisteminin daha sağlam zincirleri oluşturacağına inanıyorum. Bundan sonra yapılacak seviye sınavlarında birebir öğrencilerle sözlü uygulamalarla birlikte ne olmak istediği, sorularak yapılamaz mı? Keşfedilecek neler yok ki...Kız çocuklarımızın anne ve babaları istedi diye onların istediği bir okula mı gitsinler, yoksa çocuklarımızın yeteneklerine göre kendi seçtikleri isteyerek gittikleri bir okula mı gitsinler? Bu günün küçük kızları, yarının mutlu ve başarılı kadınları olacaklar. Kadınlar Günümüz kutlu, mutlu, olsun. Başarılı, günler hepimizin olsun. Saygılarımla...

 
Toplam blog
: 24
: 122
Kayıt tarihi
: 25.08.15
 
 

1962 Yılında İzmit'te Doğdu.1981 İzmit Kız Meslek Lisesi ve Akşam Sanat Okulu Resim Bölümü'nden m..