Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mart '11

 
Kategori
İnternet
 

Yasaklanan bloglar

Kısa da olsa burada bir adaletsizlikten, eşitsizlikten, haksızlıktan bahsedeceğim. 

DİJİTÜRK'ün şifreli olarak yayınladığı maçların bir kısmını blogspota dahil bazı bloğ sahipleri kendi bloglarında, şifreyi çözerek yayınlamış. Bunu farkeden dijitürk yöneticileri blogspotu uyarmış. Yayınlar devam etmiş (Dijitürkün ifadesİ ) Bunun üzerine, dijitürk bloğspot hakkında, Diyarbakır mahkemesinde dava açmış. Mahkeme dijitürk ü haklı bulmuş. Dijitürk, blogspota üye tüm blogların erişimini durdurmuş. 

Bu arada bana ait olan blogum da yasaklandı. Bu haksızlık değil mi? 3-5 kişi kaçamak maç seyrediyorsa, bunun ceremesini diğer binlerce blog sahibi neden çeksin? Bu suçsuz kişilere ceza vermek değil midir? Bu adalet mi? Blogspot , yayınları takip edebildiğine göre, onları neden ikaz etmiyor veya kapatmıyor da amatörce kurulan blogları ortak ediyor? 

Ben her aya dijitürk e 95 lira, lig tv aile paketi ve sinema kanalları ve G TV üzreti karşılığı aidat ödüyorum. Dolayisiyle ben neden şifreli bir yayını seyredeyim. O yayını seyretmek için zaten para ödüyorum. İşlemediğim bir suçtan ötürü blogum neden yasaklanıyor. Bu bir yerde basın özgürlüğünün yasaklanması değil midir? 

Dijitürk bu haksızlığın gderilmesi için gereken geri dönüşü yapmasını bekliyorum. 

Hakimlerimizin de karar verirken bu ayrıntıları düşünmesi gerekir. 

Blogspotun ihmali de var. Üyelerinin yayınlarını kontrol edebildiğine göre, haksız yayınları durdurması gerekirdi. 

Bir an önce haksızlıkların giderilerek, susturulmuş olan blogların tekrar yayına girmesini diliyorum. 

 
Toplam blog
: 27
: 6561
Kayıt tarihi
: 15.02.07
 
 

20.10.1934 Rize doğumluyum. İlkokulu Artvin ve Rize'de, ortaokulu Erzincan ve Ulukışla'da, öğretmen ..