Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '07

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Yaşamınızdaki işaretler

Yaşamınızdaki işaretler
 

Uzun süredir uğraş verdiğim bir konu üzerinde yoğunlaşmıştım Mutlaka bir çözüm olmalı diyordum .İnsanın kendi alanı ''bireysel gelişim'' olunca her an çözüme odaklı bakıyor yaşama.Hele çözümlenmesi gereken olaylar için çaba gösterdiğin kişiler aile bireylerinse.

''Haydi'' diyordum, onca insana faydalı oldun. Şimdi asıl bunu çöz. Kuşak çatışması olan iki insana, ortak noktayı buldurmak gerekiyor. Kuşak çatışması içinde oluşan ve çığ gibi büyüyen sorunlar.. Defalarca denenen yöntemler (Olmuyorsa değiştir NLP kuralı)ve yoran , uğraşmaktan vazgeçmek istediğin anlar..İnsan kendi ailesi olunca daha zayıf oluyor.Beynim uyuşmuş otururken , ''haydi kalk yerinden ve çöz bakalım'' diyen içimdeki ses gitgide cılızlaşıyor.. Bir türlü karar veremiyorum

İşte tam bu anda insan yaşamda yer alan işaretler. (Önceleri inanmazdım somut ve bilim arardım ama sonra aniden üstüste gelen işaretler .Hepsi tesadüf olabilirmi? Hayır yaşam planında, hiçbir şey tesadüf değil.)Beyaz bayrak sallamaya karar verdiğim anda, içinde bulunduğum durumu bilmeyen bir arkadaşımdan mail alıyorum.

Yaşam böyle güzelliklerle dolu işte..

21 KURAL

1. Kimse sizin izniniz olmadan sizin gününüzü mahvedemez
2. Birçok kişi karar verdikleri oranda mutlu olacaktırlar.
3. Başkaları sizi geçici olarak durdurabilir ama sadece siz bunu kalıcı olarak yapabilirsiniz.
4. Her neye katlanmaya karar verirseniz, tam olarak ona sahip olacaksınız demektir.
5. Başarı siz durduğunuzda durur.
6. Gemi limana geldiğinde, yükünü boşaltmaya istekli olduğunuzdan emin olun.
7. Asla hepsine aynı anda sahip olamazsınız.
8. Hayat bir yolculuktur. Ulaşılacak nokta değil. Yolculuğun tadına varın!
9. Gezegendeki en büyük yalan: İstediğimi elde edince mutlu olacağım.
10. Probleminizden kaçmanın en güzel yolu onu çözüme ulaştırmaktır.
11. Şunu öğrendim ki önünde sonunda, “alanlar” kaybeder ve “verenler” kazanır.
12. Hayatın değerli anlarının paylaşılmadıkları sürece bir değerleri yoktur.
13. Eğer başlamazsan, kesinlikle sonuca varamazsın.
14. Çoğunlukla en çok istediğimiz şeyden korkarız.
15. Gülen kişi sonuna kadar yaşar.
16. Tüm şikayetler için dün son gündü.
17. Fırsatları kollayın garantileri değil.
18. Hayat gelecek olandır, olmuş olan değil.
19. Başarı bir kez daha ayağa kalkmaktır.
20. Şimdi en ilginç olan zamandır.
21. İşler yanlış gitmeye başladığında sizde onlarla beraber gitmeyin.

Belki de yaşam size daima yanıt veriyor ..Sadece biraz dikkat etmeniz koşuluyla.

Sevgiyle ve gülümseyerek kalın.

Kaynak : Dr. Nedim Sarifakioğlu
Çeviren: Lisya Dana 'ya teşekkürler
Orjinal adı: 21 Things To Remember

 
Toplam blog
: 113
: 5180
Kayıt tarihi
: 11.09.06
 
 

Kişisel gelişimde, düşüncelerin kullanımını sanat gibi gördüğümden, 1986yılından itibaren çok sevdiğ..