Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Haziran '14

 
Kategori
Güncel
 

Yaşasın bugün Cumartesi (Kıl durumlar)

Yaşasın bugün Cumartesi (Kıl durumlar)
 

 
Merhaba, mutlu cumartesiler.
Bilirsiniz hani bazen insanın eline bir kıl yapıştır bunun farkındadır ama bir türlü göremez. Elini türlü türlü sallar, yine de göremez. Fakat bazen değişik bir ışık, değişik bir aydınlık o kılı görmeyi sağlar. Parlak bir gün ışığında görünmeyen, değişik loş bir ışıkta ayan beyan belli olur.
Kıl işte deyip geçecektim ki aklıma bir şey geldi. bilirsiniz aydınlar bizim o türlü çeşit ışığımızdır. Bazı kıl durumlarda bizi önce onlar uyarır. Ben en çok güneş ışığına güvenirim. Bu yüzden gün ışığı kadar kuvvetli aydınlara daha çok inanır ve onları takip ederim. Fakat tıpkı o gün ışığında görünmeyen kıllar gibi, o sevdiğim aydınların ışıklarında görünmeyen, tam tersine daha az aydın olanların ışığında ayan beyan belli olan kıl durumlar sezdim.
 
Söylemek istediğim şu; öyle kötü günlerdeyiz ki, herşeyi apaçık görmeye ihtiyacımız var. Bazen hiç ummadığımız bir yazı bir makale, bizi rahatsız edebilecek kıl durumları gösterebilir. Misal ben onların ışıklarının loşluklarından ne kadar rahatsız olsam da bizim fark edemediğimiz kötü bir durumu keşfedebileceğimize inanarak takip etmeye çalışıyorum. Sizlere tavsiyem de odur.
Sadece bildiğiniz aydınlara kulak vermeyin. Arada sırada ışığını beğenmesenizde farklı düşüncede ki başka aydınları takip edin. Bakın elimize bulaşmış kılları size gösterebilecekler mi? Ya da en azından kendi kıllıklarını anlamak, yapacakları olumsuz hamlelerden haberdar olmak adına bu iyi bir şeydir. Gardını almak açısından!
 
Elimize bulaşmış kıllardan, boğazımıza yapışmadan kurtulabilmek umuduyla, mutlu hafta sonları dilerim. Sevgilerimle
 
Berrin Aksu
 
Toplam blog
: 171
: 522
Kayıt tarihi
: 18.12.10
 
 

Üniversite mezunuyum. Dekoratörüm. Yazmayı çok seviyorum. 200 kadar şiirim var. Sinema ve tiyatro..