Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yaşıyorum ve hissediyorum...

Yaşıyorum ve hissediyorum...
 

Ve işte başladı yine güneşin çılgın ışıklarından gelen o muazzam mutluluk damlaları…

Her yer yemyeşil, her yer masmavi, her yer aşk dolu bu zamanlarda.

Herkesin sıcaklardan şikayeti başlasa da fark etmedikleri bir gülümseme yayılıyor sokaklardan evlere.

Bin tane dertleri olsa da güneşi gören gözlerinin sıcaklığı vurmuş tenlerine.

Bir yanda yaz, bir yanda sevdaya dair fotoğrafları çeken gözler, diğer yanda da aşıklar…

İstanbul’umun en güzel zamanları geçiyor bu günlerde. Aşklar, aşıklar, güneş, mavi, turkuaz, yaseminler, kitaplar ve müzikle doluyor her yer…

‘Ne güzelmiş yaşamak’ diyor insan, bir tanesine denk gelse bunların. En azından ben diyorum. Diyorum ki ‘yaşıyorum, hissediyorum ve bunlar için şükürler olsun…’

Önce güneşle tanışıyorum sabahları, selam veriyorum ve iyi ki varsın diyorum…

Sonra yollarda işe giden insan telaşına karışıp aralarından süzülüp geçiyorum…

Ardından masama yerleşiyorum ve gün başlayıp işe koyuluyorum…

Eksiklik hissedip atıyorum kendimi terasa ve işte çılgın mavinin turkuazına dalıyorum…

Sonra yürüyüş yoluma koyulup, içinden geçtiğim parkın çim sulama saatine denk geldiğimden çimen kokusuyla dalıyorum yeşilin her tonuna…

Bu sırada kulağıma çalınan ‘Eski Yazlar’ı dinlemekten büyük bir keyif alarak alıyorum kitabımı elime ve boğaz keyfine dalıyorum…

Her geçtiğim yolda aşık bir çift görmek eksik hissettirse de bir şeyleri, “demek benim zamanım değil şimdi” diyip, kendime gülümsüyorum…

Sonra yasemin kokusunu anımsayıp ‘mucize’ye inanıyorum…

Kitabımdaki kadını (Halide Edip Adıvar) seviyorum, onun hayatını doya doya okuyorum…

Sonra evimin huzuruna ulaşmak için yine yola çıkınca kulağımda yine o adam söylüyor ve diyor ki “Toplayıver Beni”… Ne dese kabulümden midir bilmem, her şey bambaşka bir şekle bürünüyor sesiyle ve ‘yaşamak güzel sahiden’ demekten kendimi alamıyorum…

 
Toplam blog
: 33
: 611
Kayıt tarihi
: 05.05.09
 
 

Yazı genelde beni rahatlatır... Ancak yazabiliyorsam... Bazen içimde düğümlenir herşey... Bazen de ç..