Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Eylül '11

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Yazmak sanattır

Yazmak sanattır
 

Başkaldırı'yı severim. Muhalifimdir sistemin kısır döngü politika modeline. İnsana dair yapılan haksızlıklara, adaletsizliğe karşı son derece hassasımdır. 

Doğru bir tane olduğu için, yapılan yalnışların düzeltilmesi için önce doğru bildiklerimi söyler, yanıt alamadığım durumda beklerim, yine de bir sonuç alamıyorsam silerim o  kişiyi hayatımdan.

Değişim ve yenilik, gelişim adına olmazsa olmazıdır. İnsanın gelişmesinde değişim ve yeniliğin önemli olduğu gibi, bir işletmenin gelişimi de yeniliklere ve değişimlere bağlıdır..

Milliyet Blog'un yeniliğine görsel anlamında "evet" ama kullanım alanında ben de destek vermeyenlerdenim..Sitem etmiyorum.

Yapılan değişiklik doğruysa onaylanır, değilse ilgi bulamaz ve kendiliğinden red olunur.Bir önceki gün MB editörümüze yeni düzenlemeyle birlikte okunma oranımızın düştüğünü yazdım, cevap olarak; "sayın yazarımız, okunma sayılarında bir sorun vardı ancak çözüldü. Bundan sonra rakamlar doğru olarak görülecektir" şeklinde yazı aldım..

Milliyet'in güvenirliği nedeniyle herhangi bir başka blog sitesini düşünmem, okunma sayısı 7 olsa bile..

.Evet,  dün                      7          

17.09.11 gün,   46          

15.09.11 gün,   21         

12.09.11 gün , 276          

09.09.11 gün, 207          

02.09.11 gün, 193          

27.08 .11 gün, 134          

23.08.11 gün,  279         

,aynı gün 2. yazı, 304        

aynı gün 3.yazı,  472

Bazı blog yazar arkadaşlarımızın durumları da farklı olmadığı için sitem edip MB'dan ayrıldılar, bir çoğu da kendilerini nadasa aldıklarını görüyorum.

Ayrılmak değil, savaş vermektir doğru olan. Bazan susmak da savaş vermek gibidir. Bir tavır, bir duruş sergilemektir sessiz kalmak..

Okunma sayılarındaki durumu çok merak ediyorum. Neye göre düzenleme yapılmış ki, neredeyse yazmış olduğumuz düşüncelerimiz kilitleniyor, heba oluyor..

MB'un değişimi ile birlikte aramızdan ayrılan yazar arkadaşlarımızdan sonra yeni yayımlanan yazıları okuyorum, çoğu yazıların gazetelerden alıntı olduğunu görüyorum.Oysa yazı yazmak, düşünce işidir, felsefedir, duruştur, aykırı olmaktır, üretmektir.

Kısaca, sanattır yazmak.. 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..