Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

07 Nisan '10

 
Kategori
Güncel
 

Yedi düvele bile bu kadar subay zaiatı vermedik!...

Yedi düvele bile bu kadar subay zaiatı vermedik!...
 

Tutuklama Listesinde Ismi Olamayan Emekli Bir Subay


Yedi düvele bile bu kadar subay zaiatı vermemistik. Verseydik. Bugun ne haldeydik, bilemiyorum... Tutuklanacak subaylarin listesine ve gorev yerlerine bakin! (Kaynak: Vatan Gazetesi) Bu kadar subayimizi hangi silahli kuvvetler esir ederse etsin; komutanini hemen 'maresal' yaparlar!

Buralarda, Disisleri Bakanimizla ilgili bir ovgu yazisi yazmistim. Bakanimizin, "Komsularimizla sifir problem..." politikasina vallahi hayran kalmistim. Tam da, 'Yurt da sulh, cihan da sulh...' gibiydi.

Simdi ise; tutuklanacak subaylar listesini gorunce,

- " Demek ki; Ege'de, Akdeniz'de, Karadeniz'de bize tehdit olabilecek butun komsularimizdan garantiler alinmis; ve bu bolgede gorev yapacak Deniz ve Hava Kuvvetleri'nin 'kafa' sini koparmayi goze almislar..." diye dusundum.

Dahasi var;

Iran, Ermenistan, Rusya, Irak, Suriye ve PKK'dan da teyid almisiz demektir:

- " Bizden korkmayin!... Siz isinize bakin..." dediler, herhalde?....

Buyrun, tutuklanmak istenen subaylarin en son listesine goz atin!

Siz bu isi basaracak kisiye "maresal" unvani vermez miydiniz?

İŞTE LİSTEDE Kİ O İSİMLER

NEJAT BEK (6. Kolordu Komutanı Korgeneral)

KADİR SAĞDIÇ (Güney Deniz Saha Komutanı, Koramiral)

MEHMET OTUZBİROĞLU (Kuzey Deniz Saha Komutanı, Koramiral)

LEVENT GÖRGEÇ (Deniz Eğitim ve Öğretim Kom. Eğitim Yönetim Grup Bşk)

AHMET YAVUZ (Kara Harp Akademisi Komutanı Tümgeneral)

GÜRBÜZ KAYA (Taktik Piyade Tümen Komutanı Tümgeneral)

E.CANER BENER (Güney Görev Grup Komutanı Tuğamiral)

ALİ AYDIN (Jandarma Kayseri Bölge Komutanı Tuğ.)

DİĞER GENERALLER

- Tevfik Özkılıç: 9. Kolordu Komutanı Korgeneral

- Korcan Polatsu: 1. Hava Kuvveti Komutan Vekili Tümgeneral

- Selim Erkal Bektaş: KKK Denetleme ve Değerlendirme Başkan Yardımcısı

- Ahmet Bertan Nogaylaroğlu: Hava Harp Akademisi Komutanı. Tümgeneral

- Hasan Fehmi CANAN: 2. Ordu Komutanlığı Kurmay Bşk ve Malatya Gar Kmt Tümgeneral

- Abdullah Gavramoğlu: Tümamiral Hücumbot Filo Komutanı

- Muammer AYDIN

- Nurettin Işık: Tekirdağ Şarkışla 95. Zırhlı Tugay Komutanı Tuğ.

- Hakan AKKOÇ: 55. Mekanize Piyade Tugay Komutanı Tuğ.

- Türkan ERTüRK: Deniz Harp Okulu Komutanı Tuğamiral

- Serdar Okan KIRÇİÇEK: DKK Plan Prensipler Başkanı Tuğ.

- Ahmet TüRKMEN: Denizaltı Filosu Komutanı Tuğamiral

- Muhsin ERDAL

- Fatih ALTUN Kurmay Albay

- Kazım ERDEM

- Gökhan GüNEY

- Doğan DÖNMEZ

***

LINK:

http://www9.gazetevatan.com/25_general_hepsi_de_gorevde_/298425/1/Gundem

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..