Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '16

 
Kategori
Şiir
 

Yelkenli

Apansız yön değiştir

Üzerinden bulut geçsin
ıslan
 
ben seni resim sandım
o kadar dışardan bakıyordun
aramızda cam var
soğuk ve şeffaf
görebiliyordum gitgide küçülen
perspektifimizi buradan bakarak
 
eşiği gösterdim
yüzüme çöktü gidişin
değirmi kırçıl ve taranmış
tek göz haneye doluşmuş
irili ufaksız bi yığın 
allah a emanet
çetelesi tutulmuş kapıdan firar
 
 
oda evin içinde 
ben kendi
şurada burada asık suratlı portreler
duvarda bulutu üstünde yelkenli
_yelkenli deniz ortasında sonradan olası bi yer _
yandan çarklı
hatırı var 
 
 
 
 
 
 
 
Toplam blog
: 281
: 324
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

1967doğumluyum. Lise mezunuyum. Okumayı ve yazmayı hep sevdim. Kelebek kanadı kırılganlığında bir ha..