Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '08

 
Kategori
Anılar
 

Yemeden önce düşünün

Yemeden önce düşünün
 

herhangi biri ama çok güzel


Merhaba,

Sevgili arkadaşlar sanki yeniden yaz geldi ne kadar güzel bir hava İzmir de yaşamak ayrıcalık bence en son buralar soğuyor. Geçen sene ne kadar sevinmiştik çünkü doğal gaz geliyor İzmir e, hemen o dünya paraya aldığımız kat kaloriferlerini kapı önlerine koyuverdik hatta bedava verdik yada taşısın diye nakliyecilere üstüne para verip kurtulduk. Düşünün belki de ne kadar az yakmıştık ne kadar çabuk tüketiyoruz her şeyi ve işte gene çok paralar verip kombiler aldık acayip reklamları oldu herkes birbirine sordu ne alalım yoğuşmalımı yoksa sademi derken evet her şey tamamdı kış geliyordu heyecan içindeydik artık yakacaktık kombilerimizi iliklerimiz ısınacaktı oda ne acayip bir zam geldi galiba bu senede birbirimize sarınıp ısınacağız yada battaniyelere sarınıp dolaşacağız.

Ben her sabah 10 km yürüyorum bu alışkanlık oldu yürümezsem acayip sıkıntı duyuyorum muhakkak yürümeliyim, bütün insanların sorunu kilo nedense yeme alışkanlığı mı yoksa farklı rahatsızlıklar mı neden oluyorsa insan kilo veremiyor.

Şişman insanlar hakkında çeşitli sözler vardır bir gram et bin ayıp örter ya da şişmanlar çok sevimli neşeli olurlar diye bunların hepsi yalan şişmanlar acayip mutsuz olurlar nerden mi biliyorsun diye soracak olursanız buna kendimden diyebilirim. Ben bir gece içinde kortizon alerjisinden 58 kilodan 83 kiloya çıktım gece yatarken 36 beden olan ben sabah kalktığımda şişmiş bir duba gibiydim 48 bedenlerde biri sokaklara çıkamıyordum herkesin alaycı bakışları acıyan tavırları beni deli ediyordu.

Kıyafet almak için girdiğim yerlerde kapıda seni karşılıyorlar büyük bedenimiz yok diyorlardı. Gittiğin ortamda bakışlar hep senin üstünde arabaya binince küçük çocuklar sen neden bu kadar şişkosun diyorlar. Kendini kabul ettirmek için bir şekilde neşeli olmaya çalışıyorsun.

Kilo mutsuzluktur bence ama ben bunu yaşadım ve de daha sonra 25 kilo geri verdim normale döndüm. Şimdi çok kilolu birini görsem hemen başımı öne eğerim onun ne düşündüğünü ne yaşadığını biliyorum ben. Arkadaşlar bütün bayanlar ömrü boyunca diyet yaparlar ne kadar zordur o güzelim yemekler, tatlılar ama yemek yememek arası düşünmek gerekir bence bir güzel dilim pastayı alıp yemeden önce ayna karşısına geçin ve de kendinize bakın pasta ağzında 5 dakika midende 10 dakika ama kalçalarında bir ömür boyu kalacağını düşünün ve hala yemek istiyorsanız yiyebilirsiniz afiyet olsun sevgiyle kalın.

 
Toplam blog
: 45
: 930
Kayıt tarihi
: 03.02.08
 
 

Merhaba en modern en yeşil ve de yaşamaktan zevk aldığım İzmir' de yaşıyorum. Bornova Suphikoyuncu l..