Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mart '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Yeni usül kadın tavlama metodu

Yeni usül kadın tavlama metodu
 

Bir arkadaş grubu.

Kahramanımız gruba yeni katılmış.

‘Hımm, cazibeli.’ (esas kadın kahraman erkeği gördü.)

Akşam gidilen bir ev partisi.

Kadın, kahramanı göz hapsine almış, adım adım izlemekte ..

‘Şurda topu topu 3 yalnız hatunuz, bu adam neden ilgilenmedi ki birimizle.’

‘Acaba bir sevgilisi mi var?’

‘Şimdi yanıma gelecek.’

‘Hayır gelmedi, tüh.’

Diye aklından geçirir durur esas kadın.

Bir süre sonra ortamın etkisiyle esas kadın ile kahramanımız başbaşa sohbet ederler.

Konu ilişkilere gelir.

‘Terk edilmek mi zor, terk etmek mi?’

‘Bilmem ama ben sevgilim tarafından terk edildim.’

‘Kimbilir ne yaptınız da kaçırdınız kadını.’

‘Adamı desek daha doğru.’

‘Öyle bakmayın, eşcinselim ben. Şu an duygu yoğunluğum var, çok zor atlatıyorum.’

‘Günlerdir kendime gelemedim.’

‘Uyku uyamıyorum.’

‘Başka biri için değer mi.’

‘Ah, canım, yaaa…’

‘Vaah , canım yaaaa..’

……

Gözyaşları, adamın sevgiye muhtaç elleri, teselli okşamaları derken, nasıl olduysa olur dudaklar birbirine değer.

‘Hadi başka yere gidelim’ lafı ile birlikte adamın evine gidilir ve aşk yapılır.

Sabah esas kadın baş ağrısıyla kalkar.

Yanında Bay Cazibe.

‘Çok mu içtik.’

‘Çok içmedik de, esas sana sazan mı desem, kefal mi? Sen seç.’(pis bir sırıtış)

‘Irz düşmanı!’

Kandırılan kadın, zafere ulaşan erkek durumu…

Bir erkek neden böyle bir yalana gereksinim duyar ki?

Kadınlar onlar için ulaşılmaz varlıklar mı?

Yoksa sırf eşcinsellik fantezisi yaşamak, duygu sömürüsü yaparak bir kadını yatağa atmak

düşüncesinin cazibesiyle mi?

Tek gecelik bir ilişki bile olsa dürüst olunması gerekmez mi?

Sonuçta üzülen kim ? Esas kadın…

Bir de olaya şu açıdan bakarsak; kandırılmak, yalan, dolan elbette hoş değil ama esas kadın da mağdur değil. Zaten en başta erkek ona çekici gelmemiş miydi?

Merakla onun hayatıyla ilgilenmemiş miydi?

Bu yakınlaşma onun da istediği bir şey değil miydi?

Hiçbir erkek, kadın istemediği sürece belli adımlar atmaz.

Atarsa zaten olay başka bir boyut kazanır, tecavüz olur.

Suça girer, cezai hükümlüğü vardır.

Neden erkekler ve kadınlar kendilerini kandırıyor ki!

Baştan açık olsalar birbirlerlerine, erkek dalavere çevirmese, kadın da...

‘Vay kalleş, beni kandırdın ‘

‘İffetimi çiğnedin’ demese de ; ‘bu adamı istedim’ dese…

Bütün kadınlar dürüst bir erkek ister.

Dürüst olmak gerek.

En başta da kendimize….

Gerisi nafile.

 
Toplam blog
: 50
: 2013
Kayıt tarihi
: 23.01.07
 
 

Eski reklamcı, hatta her daim reklamcı, geyik, kokoş, alışverişkolik, biraz uçuk, bir zati-muhteremi..