Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '21

 
Kategori
Ruh Sağlığı
 

Yeni yıla olumlama ile girelim

Horace Mann demiştir ki; Alışkanlık, bir halata benzer. Her gün bir lifi örer ve sonunda, onu koparamayacak kadar güçlü yaparız.Her gün bu olumlamayı tekrar ettiğimizde bilincimiz ve bilinçaltımız değişecektir.
 
Eski yılın -hatta yılların- kirini pasını, tortularını atıp arınarak tertemiz bir bilinç ve enerji ile girelim yeni yıla...
 
En az 21 gün boyunca hiç ara vermeden her gün tekrar edin. 
 
(Tekrarlar, nöronlar arasında daha güçlü bağlantılara yol açar ve beyin bu derin yollara çok önem verir. Kısaca bilinçaltınıza sürekli “ben iyiyim” dediğinizde beyninizde bir dizi nöron oluşturursunuz. Bunu tekrarlayıp inanırsanız beyniniz bunu sizin için gerçekleştirebilir.)
 
 
Olumlama:
 
 
Bugünden itibaren kendimle bir anlaşma yapıyor ve bundan sonra hayatında mutlu olmayı seçiyorum.
Bilerek ya da bilmeyerek alt ve üst bilincinde oluşturduğum tüm gereksiz ve negatif düşünce kalıplarını iptal ediyorum.
Bunların yerini sevgi ile dolduruyorum içimde kötü ve negatif düşüncelere yer yok.
Farkında olarak ya da olmayarak kendinde yarattığım bütün engellemeleri iptal ediyorum.
Yolumun sevgi ile açılmasını talep ediyorum.
Ben sevgide, güvende ve dengedeyim.
İhtiyacım olan her şey bana sevgi ile sunuluyor ve ben sevgi ile şükür ederek kabul ediyorum.
Her yeni güne Neşe ve sevinçle başlıyorum.
Her yeni günün başında mutlu olmayı seçiyorum.
Bugün ve hergün sağlığım durmadan daha iyiye gidiyor.
Evrenin sonsuz bolluk ve bereketi içindeyim.
Ben kendimi tam olduğum gibi seviyor ve kabul ediyorum.
Neşeli mutlu ve özgürüm.
Zihnim ve bedenim kusursuz bir dengede 
Sağlıklı ve uyumluyum.
Geçmişi affediyorum ve serbest bırakıyorum.
Bütün bunları bana yaptıran Allah'a şükrediyorum teşekkür ediyorum.
Yanlışlarım için şükrederim çünkü onlar sayesinde öğreniyorum.
Şükrettikçe sağlıklı oluyorum ve gücüm artıyor.
Şükrettikçe çevremde yüksek nitelikli bir alan yaratıyor ve bütün yüksek nitelikli araçları kendime çekiyorum.
Mutluluğu gücü, sevgiyi, neşeyi yaratacak araçları kendime çekiyorum.
Ben kendimi seviyorum.
 
 
 
Nur Demir
 
Sevgiler tüüm kalbimden:)
 
İnstagramda: Nrlblog
 
Facebookta: NRL
 
Toplam blog
: 202
: 1460
Kayıt tarihi
: 10.11.16
 
 

Yaklaşık 20 yıldır Kişisel-Ruhsal Gelişim, EFT ve Kuantum Enerji ile ilgili araştırmalar ve çalış..