Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '11

 
Kategori
Şiir
 

Yeniden başlar mısın?

Bir gün doğumunda sana geleceğim desem,  

Aynı heyecanla beni bekler misin? 

Öylece karşında dursam sessiz,  

Gözlerine baksam nefessiz,  

Bana biraz gülümser misin? 

Gözlerimden akan yaşları silerken,  

Boğazımda düğümlenen nice kelime varken,  

Titreyen dudaklarımla "Ben Geldim" desem,  

Kollarını açıp da "Hoş Geldin" der misin? 

Koşarak başımı yaslasam omuzuna,  

Beni göğsünde saklar mısın? 

Bir daha ayrılık yok, sensizlik yok desem,  

Samimiyetime inanır mısın? 

Her şeye rağmen benimle yeniden başlar mısın? 

Ayşegül HAYVAR 

 
Toplam blog
: 278
: 1431
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

Bir Kamu Kurumundan emekliyim. Bloğumda; yaşadıklarımı, çevremde gözlemlediğim olaylar ile kendi ..