Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ağustos '11

 
Kategori
Kitap
 

Yeniden Doğmak Gözlerinde (Teşekkür)

Yeniden Doğmak Gözlerinde (Teşekkür)
 

Yeniden Doğmak Gözlerinde Kitabım çıktı


İnsan bir şeyler ortaya koyduğunda, kendini mutlu hisseder İşe yaradığını bilemenin huzurunu yaşar. (Hz Mevlana) 

 

’’Yeniden Doğmak Gözlerinde’’ Adlı kitabım 02.08.2011 Tarihinde çıkmış bulanmaktadır… 

 

Neden soruyorlar ki adımı durmadan? Bir dakika, şimdi hatırlayacağım… Tam da dilimin ucunda, ama bekleyin… Sahi, benim adım neydi? “Hadi söyle adını” diye ısrar etmelerinin nedeni ne olabilirdi? Ben hala uyuyor muyum ya da uyandım mı? Sanki bir salıncakta sallanıyor gibiyim. Her taraf tam aydınlık değil, hava sisli mi, yoksa güneş artık gri mi doğuyor? Gördüğüm rüya neydi ve ben neden hala aynı rüyayı görüyorum ya da bu rüya değil ve ben uyanmaya başlıyorum. Rüya bile olsa neden hiç kimse yok ve ben neden hiç kimseyi göremiyorum. Acaba uyansam mı, yoksa bıraksalar da ben olduğum gibi mi kalsam? Ha bire sağımı solumu çekiştiriyorlar. Canım yanıyor mu bilemediğim gibi, yoksa farkında olmadığım yabancı bir kentte miyim? Karanlığından bir türlü çıkamadığım sisler içinde yüzüyor gibiyim. Hem konuş diye ısrar ediyorlar, hem de dinlemiyorlar. 

 

Peki, neden sesimi duymuyorlar benim? İkide bir yüzüme doğru eğilen ve soluğunu hissettiğim hatta ilk defa değişik gelen kokusunu bile soluduğum bu insan kim? Uzun uzun yollar, geçemeyeceğim kadar derin su kanalları, bir türlü berraklaşmayan bulanık sular ve ben hep içindeyim sislerin ve beni boğacak kadar coşkulu akan bulanık suların. Peki, bedenim ve ruhum aynı değil mi ya da ayrı ayrı mı duruyorlar? Sislerin içindeki bu yabancı yüzler kimin? Evet; derin, merdivensiz ve dipsiz bir kuyunun içindeyim ben. Çıkmam mümkün değil, hiç bir umut yok benim için… 

Beni hastanenin boş odasında yapayalnız tek başıma bıraktı. Sıcacık sandığım elini uzatmadı bana. Oysa ben ona yüreğimi vermiştim. Tek tesellim, beni yüreğindeki son dozuna kadar çarpan heyecanı ile bekleyen oğlum ve annemdi. 


Teşekkür 

Bu kitabın çıkması yolunda bugüne kadar bana itici güç olan ve manevi desteğini esirgemeyen ; Hayrünnisa Narinç Sirmen hanıma.. 

GÖL KİTAP YAYINCILIK; Genel Yayın Yönetmeni; Mehmet Sabri KILIC Beye,  

Yayın Editörü; Ciğdem Kılıc DENİZ Hanıma,  

Kapak Tasarım; Emir TALİ Beye ve 

Baskı Cilt; Arı Matbaasına teşekkürü bir borç bilirim.. 

 

Hikmet Metin Çavdar 

 
Toplam blog
: 38
: 839
Kayıt tarihi
: 02.07.11
 
 

1952 yılında Bursa'da doğdum, uzun süre yönetlcilik ve Sendika Başkanlığı yaptım. Politika Gazete..