Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Neslihan ERDOĞDU Serbest

http://blog.milliyet.com.tr/kariyerkoc

21 Eylül '10

 
Kategori
Eğitim
 

Yeniden Merhaba

Yine çok zaman geçti…Neler oldu neler….Ama değişti,dönüştü,geçti…

Benim de artık sessizliğimi bozma ve paylaşma zamanım geldi..Aktif eğitimci kimliğimle yine,yeni,yeniden burada olmak istiyorum…

Burada sizlerle,paylaşmak ve paylaşılanlardan zenginleşmek ve değişime dönüşüme devam etmek istiyorum… Yeni başlangıçlar,küçük adımlar,umutlar,keyifler ve mutluluklar yaşamak ve yaşatmak istiyorum…

Cumhuriyet Halk Evleri ile,öğrencilerimle,öğretmenlerimle ve velilerimle birlikte…

Neler geçti neler gerçekten,içinde yaşarken farkında olmadığımız ya da bize çok önemi olan şeylerin yaşanıp bittikten sonra gelişen anlam kayması ne kadar öğretici…

Aslında değişmeyen tek şey değişimin kendisidir diyen düşünüre şapka çıkartarak,yeniden merhaba diyorum..

 
Toplam blog
: 157
: 876
Kayıt tarihi
: 10.09.07
 
 

HAYAT YÜZ ÇİZGİLERİ YÖNÜNDE İLERLER.. ..