Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '11

 
Kategori
Blog
 

Yenilikçi ruha sahip olmak

Yenilikçi ruha sahip olmak
 

Blog Milliyet


Yenilikçi ruha sahip olmak

Bu köşeden pek çok sefer yeni bir düşünce ile sizlere ulaştım. Kimi zaman önerdiklerimi komik, gereksiz, anlamsız bulan bazen de blog kategorisini çok kullandığım için eleştirenler oldu.

Ben bu yorumları okudum bazen haklısın dedim, bazen belki dedim bazen şiddetle cevap verdim ama içimden tek bir cevap verdim “Bunlar yenilikçi ruha sahip değil”. Evet, cidden öyle bazılarının “Eski kalmak” gibi bir çabası var ama oysaki siz isteseniz de istemeseniz de dünya değişiyor ve siz bu değişime ayak uydurmalısınız her alanda.

Facebook neredeyse her hafta bir yenilik katıyor kendine. Üye sayısı ise hep artıyor ve site her geçen gün büyüyor. O kadar hızlı değişiklik yaramaz blog milliyet’e yakışmaz ama ağabey ya Allah rızası için yılda bir bari bir yenilik koyun. Ben 3 yıl önce üye oldum daha yeni oluşturulan beta sürüme kadar her şey aynıydı.

Pek çok öneri ile kapınızı çaldım yine o yeniliklerden birsiyle kapınızı çalıyorum. Yaşama sevincini yetirmiş, monotonluktan zevk alan yani yenilikçi ruha sahip olmayanlar şiddetle karşı çıkabilir, en azından yorum yapmaktan kaçınabilir ama ben yenilikçi ruhumu yansıtmaya devam edeceğim.

Yeni önerimin ismi “Rütbe üyeliği”

Nasıl olacak bu rütbe üyeliği derseniz açıklayayım hemen.

“Bilge üye, çalışkan üye, yetenekli üye” gibi derecelerle üyelerin isimlerinin yanında bir de yazılarının çoğunluğuna, okunma oranlarına göre bazı unvanlar eklenmeli. Rütbe sistemi yeni üyenin üst rütbelerdeki sıfatları kazanmak için çalışmasına ve isminin yanına bilge üye gibi unvanları yazdırmak için uğraşmasına vesile olacaktır. Bu benim âcizane fikrim destek olur olmaz bilmiyorum. Yorumu size bırakıyorum.

 

 
Toplam blog
: 352
: 3094
Kayıt tarihi
: 02.08.08
 
 

1989’da Aksaray’ın Eskil ilçesinde doğdu. İlköğretimini 2004 yılında Eskil Cumhuriyet İlköğretimi..