Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mart '16

 
Kategori
Şiir
 

Yerde bulunan beş lira

Yerde bulunan beş lira
 

Çarşıdan evine gidiyordu

Çınar caddesinde yürürken

Canı soğuk bir bira içmek istedi

Yolun karşısına geçti

Bir masaya oturdu

Cafe boştu, çalışanı da yoktu

Bir sigara yaktı, beklemeye başladı

Yoldan geçen bir bayan yeri işaret ederek,

'Bu sizin mi?' diye sordu.

Masadan kalktı baktı

Yerde beş lirayı gördü

'Benim değil' dedi

'Siz buldunuz siz alın'

Bayan almadı gitti.

Kalktı aldı beş lirayı masaya koydu

Çalışan bayana bir bira söyledi

Yan tarafta bir köpek vardı

Bir ara dikkatli bakışlarla ona baktı

Bir şeyler söylemek ister gibiydi

Bayana dedi;'şu parayla köpeye bir şeyler verebilir misin?'

Bir tost yapıldı, köpek iştahla yedi

Uğur'u düşündü, dün borç istemişti vermemişti

Bugün uğradığında sordu,'halledebildin mi?

'Bankadan çekip verebilirdin' dedi

Ona;'sen akıllı adamsın' dedi

Daha önce borç verdiğinde ödeyememişti

Parası bitti, bankamatikten avans çekti

Bir ara sohbet esnasında konusu geçti

'Ben senin paraya ihtiyacı yoktur sandım' dedi

Memurun arabası bozulduğunda Uğur'a;

'Minibüsünle sanayiye çekiver' dedi

'Dükkanı bırakamam' diye cevap vermişti

Beş lira köpeğin rızkıymış, değil mi?

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..