Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '12

 
Kategori
TV Programları
 

Yetenek Sizsiniz Türkiye'de hoş bir oy ''Farfara''…

Yetenek Sizsiniz Türkiye'de hoş bir oy ''Farfara''…
 

Yetenek Sizsiniz Türkiye Yarışması ‘ nda gerçekleşen elemelerde, bir üst tura çıkamayışına en çok üzüldüğüm gruplardan birydi Grup Farfara … O kadar doğal ve samimi bir havaları vardı ki, 3 evet alıp giden bir çok sunni yarışmacıdan çok daha gerçekçiydiler…

O Ses Türkiye ‘ nin Ankara elemelerinde tanışmışlar ve kendiliğinden gelişen olayların ardından bir grup olmaya karar vermişler… Bir doktor ve 4 öğrenciden oluşan bu grubun söylediği şarkı da, gruplarına adını veren ” Oy Farfara ” idi… O kadar profesyonel olmasalar da, bence turu geçecek kadar idare de ettiler…

Ama jürilerin jürisi üstad ( !!! ) Hülya Avşar beğenmiş olsa da, diğer iki jüri üyesi Acun Ilıcalı ‘ yı ve Sergen Yalçın ‘ ı ikna edemedikleri için, elenmeden kurtulamadılar ne yazık ki… Burada adlarını anmadan geçemedim, çünkü görünümleri ve şarkıyı okurkenki havaları ile beni yıllar önceki üniversite çağlarıma götürdüler…

Yer Ankara … Barlar Sokağındayız ve o deli soğuk havaya rağmen, cadde boyunca sıra sıra sokak şarkıcısı olan gruplar kendilerince mini konserler veriyorlar… Tanrım, hayatımın en lezzetli ve en unutulmaz müziklerini, o yıllarda Ankara sokaklarındaki şarkıcılarından dinlemişimdir…

İşte, sırf o hoşluğun hatırına dahi olsa Grup Farfara ‘ nın bir üst tura çıkmasını çok istemiştim Yetenek Sizsiniz Türkiye ‘ de… Malesef keyifli bir hatıra olarak benim daima hatırlanacak anılarım arasındaki yerlerini aldılar ama 2 hayır cevabı ile elenmekten kurtulamadılar…

Yine de gıyaplarında onlara teşekkür ediyor, gruplarını dağıtmadan müzik çalışmalarına bir arada devam etmelerini diliyorum… Beni zaman makinasına bindirerek, hayatımın en civelek yıllarına götürdüğünüz için, sizlere minnettarlığımı sunuyorum sevgili arkadaşlar…

Bir kere daha gördüm ki, hayat çok acımasız ve bir tür savaş hali var gerçek yaşamda… Kimse kimsenin gözünün yaşına bakmıyor… O amatör ve samimi havaya rağmen, bir üst basamağa çıkmak kolay kolay mümkün olmuyor… İşte beni benden alan ve geçmiş zamanın tozlu raflarına fırlatarak, hayallerle yatıp kalktığım üniversite yıllarımı yeniden hatırlatan Grup Farfara  performansının video linki…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

www.hayatveinsan.com/yetenek-sizsiniz-turkiye-de-hos-bir-oy-farfara/

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..