Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '16

 
Kategori
TV Programları
 

Yeter dizisinde Selen Domaç yükseliyor.

Yeter dizisinde Selen Domaç yükseliyor.
 

Son günlerde o kadar çok yazılacak konu var ki. Gerçi her zaman çok renkli bir ülke olduk ve gündem daima bol konulu oldu ama son günlerde bu durum iyice arttı. Sanki Kurtlar Vadisi dizisi seyrediyor gibiyiz heran.Fazla dizi seyretmeye gerek kalmıyor.Aç saat başı haberleri seyret yeter. Dram var, şiddet var, acı var,Tek şey yok mutluluk ve sevgi.

Yeter demişken aklıma gelen bir konuya  değineceğim bu yazımda.Bu kadar yoğun gündem içinde arada dizi de seyrediyorum çekirdek leblebi niyetine. İnanın diziler daha az hareketli geliyor artık bana.

Perşembe akşamları Yeter dizisine takılıyorum. Kösem'i çoktan bıraktım. Ayrıca bir çok dizi daha var perşembe akşamları . Mesela Kördüğüm. Onu da seyretmiyorum. Yeter ve oradaki psikopat koca daha çok dikkatimi çekiyor anlaşılan.

Yurdaer Okur psikopat koca rolünde çok başarılı. Dizideki oyuncuların hepsi iyi. Pelin Karahan bu problemli kocanın ezilmiş eşi olarak güzelliği ile dikkat çekiyor. Ama bütün bu oyuncular arasında bir kişi var ki rolü gittikçe artıyor. Bugün internetten açıp ismine baktım. Selen Domaç'mış bu kızımızın ismi. 

Aylin'in para canlısı yengesini canlandıran Selen Domaç hem komik hem de hareketli rolü ile dizide dikkati çekmeye başladı. Zaten dizilerde biraz dikkat çekmeye başlayan oyuncuların hemen rollerinin arttırıldığına şahit oldum.

Dün geceki bölümde Filiz Yenge iyice komik ve bir o kadar da acınası hali ile dizinin gerilimli havasını biraz yumuşatmayı başardı.

Dikkatimi çekiyor. Gerilim oranı yüksek Poyraz Karayel, Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz gibi dizilerde araya serpiştirilen komik detaylar diziyi daha zevkle seyredilir hale getiriyor. Tabii dozunu iyice ayarlamak koşulu ile.Yoksa Poyraz Karayel dizisinde bazen Poyraz'ın İlyas'a ders çalıştırması bayabiliyor izleyiciyi.

Gelelim Yeter dizisine. Selan Domaç kadar olmasa da İdil rolündeki Wilma Elles ve Yılmaz rolündeki Tolga Evren  de başarılı oyunları ile  dikkatimi  çekmeye başladılar.

Umarım bu heyecanlı dizi reyting canavarına yenilmez ve sezon sonuna kadar zevkle seyrederiz. Tabii çok uzatıp bıktırmamaları şartı ile.

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..