Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mayıs '09

 
Kategori
Şiir
 

Yetimler; anneler gününüz kutlu olsun

9/5/2009

Anneler günü geldi herkes hediye alıyor.
Ne mutlu onlara ki anneleri yaşıyor.
Annesi ölmüş olan hüngür hüngür ağlıyor.
Yetimler; anneler gününüz kutlu olsun.
Anam hediye aldım sana neden kabul etmezsin.
Yoksa beğenmedin mi yüzüme hiç bakmazsın.
Mezarına koyduğum çiçeği koklamazsın.
Yetimler; anneler gününüz kutlu olsun.
Annesi sağ olanlar anne kıymeti bilin.
Biz yetimlere bakıp halinize şükredin.
Senede birgün değil hergün ziyaret edin.
Yetimler; anneler gününüz kutlu olsun.
Ah güzel anneciğim keşke şimdi sağ olsaydın.
Yavrum diye kucaklayıp bana hep sarılsaydın.
Yanağıma durmadan öpücükler koysaydın.
Yetimler; anneler gününüz kutlu olsun.
Anneciğim seni çok üzdüm beni affedermisin bilmem.
Senin hakkını kıyamette nasıl öderim bilmem.
Allah beni birgün affedermi bilmem.
Yetimler;anneler gününüz kutlu olsun.
Keşke annem sağ olsaydı da bana hergün sövseydi.
Eline oklava alıp her dakika dövseydi.
Boynuma ipi takıp sokak da gezdirseydi.
Yetimler; anneler gününüz kutlu olsun.
Ah salak irfan kafanı vur şimdi taştan taşa.
Annenin kıymetini bilmedin şimdi mi? aklın geldi başa.
Cehennemi boylayacaksın istersen bin yıl yaşa.
Yetimler; anneler gününüz kutlu olsun.

 
Toplam blog
: 15
: 808
Kayıt tarihi
: 06.04.09
 
 

Kaynaşlı doğumlu ve Kaynaşlı sevdalısıyım. Emekliyim. 4 çocuk ve 4 torun sahibiyim. ..