Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Haziran '15

 
Kategori
Blog
 

Yılmaz Ağabey hoş geldin!

Yılmaz Abinin altı aydır yokluğunun farkındaydım.

Bir ara facebook’ta arkadaşlık teklif etmeyi bile düşündüm. O kadar ortak arkadaşımız var, hatırları vardır dedim!

Yılmaz Abi o müthiş sinerjisiyle gene aramızda!

Artı İngilizcesini de ilerletmiş olarak!

Yılmaz Abinin “ turistik yöreler ve mekânlar” konulu toplantı isteğinin, aldığı altı aylık İngilizce kursunun pratiğini yapma düşüncesinden kaynaklandığını tahmin ediyorum!

Başka bir niyeti varsa da günahı boynuna!

Bu kez kesin gideceğim toplantıya!

İlgi alanıma giriyor!

Hoş geldin Ağabey!

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..