- Kategori
- Gündelik Yaşam
Yine, yeni, yeniden :)

Biliyorum, biliyorum uzun zaman oldu yazmayalı ama işte geldim buradayım, keyifli okumalar :)
Hayat dediğimiz şey gerçekten mucizelerle dolu. Bir gün diptesin, bir gün zirvede, bir bakmışsın her şey yolunda, sonra ise hepsi tepe takla…
Neden mi?
Çalıştığım işyerinden çıkarılmaya mecbur bırakıldım 3 ay kadar önce ve yeni bir iş bulup çalışmaya başlayabildim ancak. İnsan çalışmaya, eline ekmeğini almaya başlayınca kendisinin her daim işe yaradığını düşünür, ama o ekmeği almaya gör kendisini aşağılayıp, acımakta üstüne yoktur. ( En azından ben böyleyim diyeyim, istisnalar elbette kaideyi bozmaz : ) )
17 yaşında başladım çalışmaya, bir çok yerde çalışarak farklı tecrübeler kazandım. Herkes gibi bende zorluklardan geçtim ve halen de geçiyorum nefes aldığımdan mütevellit : ) Şu an 28 yaşındayım ve henüz gerçek anlamda “iyi” diyebileceğim hiç kimse ile karşılaşamadım iş yaşamında, karşılaşacağımı da ummuyorum ve belirtlemiyim ki böyle bir beklenti içerisinde de değilim. Çünkü iş hayatı acımasızdır, bunu öğrenmek lazım. İlk acemilik zamanlarımda bu duruma adapte olamayıp, her defasında düşüp tökezlesem de yüzleştim bu gerçekler ile. Bir insanın bir şeyleri anlaması için yaşaması gerekirmiş, söylenen söz ve öğütlerden ziyade. Benimkisi de o hesap. Düştükçe daha güçlü kalkarsın ayağa, çünkü daha derine düşemeyeceğini fark edip ayağını yere vura vura çıkarsın. İşte tam da burada aslında iş yaşamında o “iyi” olmayanlar dediğimiz kesim devreye giriyor. Hani geçmişimizde ya da halen iş hayatımızda olan, günümüzde o sık kullanılan kavram halini alan “empati kurmak” dan yoksun olan kişi yada kişiler aslında dibe vuruş ve dipten çıkış sebeplerimiz oluyorlar kendileri. iyi haberse, anahtarları hala bizim ellerimizde !
A şu konuya da değinmeden geçemeyeceğim. Patronlarımız, işverenlerimiz o güzel insanlar ! bize ödedikleri maaşları hibe ettiklerini sanıyor gariplerim (Böyle düşünmeyenler sözüm size değil elbette) Kimsenin kimseye günahını bile vermek istemediği bu zamanda maaş hibe etmek, komikler mi ne ? : ) Alın terimizin karşılığını alıyor olamaz mıyız acaba? Olamaz mı olabilir nırınırı : ))))))
Neyse daha fazla başınızı şişirip gözlerinizi ağrıtmayayım ben. Malum ajııız : )
Bu vesile ile tüm İslam aleminin Ramazan ayı mübarek olsun, RABBİM tuttuğumuz oruçları kabul edip, bu sıcak havalarda güç ve kuvvet versin inşallah …
Görüşmek dileği ile
Limon Çiçeği