Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Aralık '16

 
Kategori
Şiir
 

Yine sana geldim

Yine sana geldim
 

yorgunkalemim


İşte yine sana geldim

Durduramadım özlemlerimi

Söz dinlemedi çocuksu kalbim

Haydi, tut ellerimi eskisinden de sıcak.

 

İşte yine sana geldim

Yaz sonrası sonbahar özlemi bu

Çiçeklerim yine sende açsın istedim

Haydi, tut ellerimi eskisinden de sıcak.

 

İşte yine sana geldim

Irmağın denize hasretidir yolculuğum

Yol aldıkça coştum sevindim

Haydi, tut ellerimi eskisinden de sıcak.

 

İşte yine sana geldim

İstersen el salla mutlu et beni

Özledim, diyorsan yine gelirim

Sen iyisi mi tut ellerimi eskisinden de sıcak…

 

Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..