Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '22

 
Kategori
Güncel
 

Yitik Dizeler

Dizelerini yitirmiş bir şairim bu gece
Yaşadığım zamana yabancıyım
Nereden başlasam geçmişe dönüyorum
Ne yazıyorsam hayallerime sığamıyorum

Zamanı peşime takıp
Şimdi-den çıktım gidiyorum
Geçmişten çelişkilerimi toplayıp
Geleceğe tutarlı sözler serpiştiriyorum.

Aklımdan geçenleri tahmin edemezsin
Şu kış günü
Kara toprağın yüzünün ağardığı vakit.
Saçlarım gibi.

Masamda uçuşan kelimeler
Radyomda naftalinli şarkılar
Bardağımdan yayılan anason kokusu
Penceremde kar
Geçmişimden hatırladıklarımı odama taşırlar

Zaman;
Uyku ile uyanıklık arasında,
Yapay bir hayattan getirilen gülümsemenin
Gerçek hayata bırakılan izdüşümüdür.

Dedim ya, dizelerimi kayıp ettim.
Yerine yıldızlar serptim.
Geçmişten gelen aydınlığıyla
Geleceğe parlayan
Umutla parlayan hayallerim gibi.


    - - - Bahadır Kaya 26 Ocak 2022

 
Toplam blog
: 418
: 104
Kayıt tarihi
: 26.11.10
 
 

26 yıllık sınıf öğretmenliğinden sonra emekli oldu. Şiir çalışmaları ve deneme türü olan, toplum ..