Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Temmuz '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Yitip giden aşklar ve affetmek

Yitip giden aşklar ve affetmek
 

Sevdiğini söylemeli insan, gecikmeden...


Bütün aşklar güzel başlar, aşkın doğasıdır bu. Başladığı andan itibaren fazla sorgulamadan, orasından burasından çekiştirmeden güzel yaşamalı aşkı. Koşar adımlarla geçip giden zaman aşkı eskitmeden güzel yaşamalı hem de.

İnsanlar itirafta zorlansalar da, önce kendilerini severler, birbirlerini sevdiklerini söylemeleri bazen uzun yıllar dahi alabilir. Oysa aşkta sevdiğini söylemek ertelenemez, ertelenmemeli. Nice aşklar sırf bu yüzden, sevdiğini söylemenin gecikmesi nedeniyle daha ilk aşamada, gelişemeden, serpilip çiçekler açamadan yitip gitmiştir. Ardında pişmanlıklar, hüzün dolu anılar bırakarak.

Bazen de hayatın o bilinmez çapraşık yolları aşkı duraksatır, endişelere şüphelere sürükler. Belki manasız bir gurur, belki benlik çatışması hatta yersiz bir dedikodu bile aşkın altını oymaya yeter de artar bile. O, birbirlerini deli gibi seven, her fırsatta aşkını itiraftan çekinmeyen sevdalılar, evli çiftler yabancılaşırlar. Aynı çatı altında kaybolup giderler birer yana, tabi aşkta onlarla birlikte iki parça, bazen de param parça.

Aşkta güven duygusuınun zedelenmesi derin uçurumlar yaratır. Karşılıklı güven ne kadar güçlü olursa aşkın sürekliliği de o denli uzar. Güven duygusunun eksik olduğu aşklar asla huzur bulamaz.

Ne yapmalı peki, kestirip atmalı mı? Onca emek bir anda çöpe mi gitmeli? Haksızlığa dahi uğranmış olsa bir kalemde silinip atılmalı mı aşk? Şu eski ve çok sevilen şarkı sözlerinde olduğu gibi;

sakın çıkma karşıma
dönemem sana artık
ne güzel anlaşırken
bu aşk bitti yazık

çok yalvardım bir zaman
dinlemedin hiç beni
gururumla oynadın
artık affetmem seni.

Gördünüz mü, bir gurur incinmesi ve önceki uyarıların göz ardı edilmesi güzel bir aşkı bir kalemde bitirebiliyor. Böyle mi olmalıydı? Başka hiç çıkar yol yok muydu acaba? Bir şans daha verilemez miydi aşka? Affedilemez miydi gerçekten? Peki ya sonrası, yıllar sonrası.?

Ben yine de daha yufka yürekliyim, bakın aynı durumda ne diyorum ve nasıl bir şans daha arıyorum aşkı kurtarmak için.

Şarkılar söylesem
kırık kalbini kazanmak için
inci köpüklü dalgalar getirsem
uzak sahillerden
ılık meltemleri çağırsam
Akdenizden
uyandırsam tüm şehri gece yarısı
şahidim olsunlar diye
affeder misin beni?



Siz yine de beni dinleyin, bir şans daha verin aşka ve sediğinizi söylemeyi asla ertelemeyin...

























 

 
Toplam blog
: 220
: 2018
Kayıt tarihi
: 02.07.06
 
 

Yazmak, ufkun da ötesine taşan engin bir serüven gibi gelir bana ve gençlik yıllarımdan bu yana v..