Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Yokluğun acı veriyor

Yokluğun acı veriyor, bu sensiz kaçıncı gün sayamıyorum artık. Yokluğunun varlığın kadar gerçek olduğunu bilmek beni tüketiyor. Hergün hayata dair bir not daha düşüyorum, sensiz geçen her günü yaşanmamış sayıyorum. Ne senden vazgeçebiliyorum ne de gururumdan sen benim ömürlük sevdamdın.

Sen benim vazgeçilmezim, tutkum, hayatta yaşama sevincimdin. Kendimi sana mühürledim ben içimde sana karşı öyle bir sevgi büyüttüm ki sen bile anlayamadın. Kim suçlu böyle büyük bir aşkın bitmesinden, kim sorumlu.
Ne yaptım ben sana yalnızca sevgimi, yüreğimi, ömrümü adadım. Ya sen bütün bunların karşılığında ne verdin bana yalandan, ihanetten, üzüntüden başka. Biliyorumki bu kalp seni asla unutmayacak. Hiç kimse seni bana unutturmayacak seni sonsuz maviliklere uğurluyorum şimdi. Sana kızgın değilim sadece kırgınım ama geri dönmemi bekleme ruhumu öylesine incittin ki. Şimdi yok olma zamanı ben senin için birkez daha yok oluyorum. Yanıma sevdamı ve gözyaşımı alıp senin için gidiyorum. BEN SENİN İÇİN BİRKEZ DAHA ÖLÜYORUM.

 
Toplam blog
: 24
: 843
Kayıt tarihi
: 17.06.08
 
 

1983 Ankara doğumluyum. Etrafımda neşeli bir insan olarak biliniyorum. Koç burcuyum. Tatlı dilliyim ..