Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Haziran '18

 
Kategori
Siyaset
 

YSK Başkanına Neden Güvenilmiyor ki, Sonuçta Soyadı “Güven” Değil mi?

YSK Başkanına Neden Güvenilmiyor ki, Sonuçta Soyadı “Güven” Değil mi?
 

Şunu yaptı bunu yaptı bir yana ama bir ülkenin siyasetini dizayn eden kuruma az da olsa güvenilmiyor olması sorun.

Ben şimdi oyumun belirleyici olacağından emin değilim, Ali’ye vereceğim belki Veli’ye gidecek.

Malum kendisinden muhalefet şikâyetçi… İktidar niye şikâyet etsin kazandı çünkü. Ortada usulsüzlük de olsa kazanan şikâyet etmez.

Bazı usulsüzlükler oldu/olmuş… Hadi olsun, sorun bu usulsüzlüklerin bir tarafın işine yaraması; işine yarayan taraf da kazanınca…

Ben bir işte dört dörtlük dürüstlüğü onaylamıyorum, ufak tefek alicengiz oyunları olacak, melek değiliz.

Lakin burada usulsüzlüklerin getirisinin dağıtımında adil davranılmıyor sanki, kazananın kazanmasına kaybedenin kaybetmesine yardım ediliyor.

Referandum %49’a %51, belki de sonucu değiştirdi…

Ya şimdi beyefendinin soyadı da Güven ama nasıl etsek bilmiyoruz ki…

Gerçi bizim insanımız, kaybedince çamura yatar! Merak ettiğim, iktidar kaybederse o da şikâyetçi olur mu?

Özellikle çok kritik olduğu söylenen bu seçimde YSK başkanının yerinde olsam kimin kazanmasını istiyorsam onu iktidar yaparım ama kıl payı kaybettiririm, “Ne yapalım elimizden geleni yaptık ama oyunuz bu kadarmış!”

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..