Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '09

 
Kategori
Şiir
 

Yüce Mefkure'yi anarken..

Yüce Mefkure'yi anarken..
 

Huzur nefesledim dün gece

Ömrümün en bereketli vadilerinde gezerken.

Ak bulutlardan yağmurlar yağdırdım

Islandım damlaların kollarında delicesine..


Aydınlığın koynuna sökün eden turnalar

Göçüverdiler bu illerin sessiz görünen yüzüne

Ilgıt ılgıt esen yelin elleri üzerinde

Süzüldüler vadi vadi, yeşil yeşil..


Otağlar kuruldu atlastan, ipekten

Tertemizdi yüreklerdeki sevda nehirleri

Kana kana içtik geleceğimizden

Huzur nefesledim dün gece


Huzur nefesledim dün gece

Gözbebeklerim Kaf Dağı’nı dolaştı

Zümrüdüanka’yı masallara bağladım

Süzüldüm Ulu Çınar’ın damarlarına


İnci çıkarttım gönül denizinden

Gelinciklere türküler yaktım

Yükseldi umut kuşu göğe,

Uçtu menzile, düşlerimin yaylağında


Çağlayan nehirler doldurdu, taze tomurcukları

Çığ çığ büyüdü sevdam, sığmaz oldu kaba

İskender değilim, ben de bir bendeyim.

Huzur nefesledim dün gece.


02.03.2009 saat 01.51

 
Toplam blog
: 32
: 859
Kayıt tarihi
: 04.12.08
 
 

Hayatı yaşanabilir kılan bilgidir... Vakit buldukça yazmaya çalışıyorum. Yazılamayan, kaydedileme..