Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '08

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Yuh diyorum!..

Yuh diyorum!..
 

Galerilere bakarken bu fotoğrafı gördüm dehşete düştüm. Ne şimdi bu, spor mu?

Ya o bebeklerin aileleri...

Ne uğruna bebeklerin hayatlarını o derece vahşice acımasızca tehlikeye atıyorlar...

Ya kanunlar...

Kurumlar ne yaptı?

Onlar minicik dünyadan bihaber çaresiz korumasız yaratıklar.

Bir annenin çocuğunun hayatını böyle göz göre göre tehlikeye attığını görünce içim acıdı.

Bebeklerin ailelerinden alınıp koruma altına alınmaları gerekir.

Ailelerine ve sözde spor yapan o düşüncesiz adamın da cezalandırılmaları gerekir.

YUH! Diyorum...

(Kaynak:Milliyet)

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..