- Kategori
- Kent Yaşamı
Yük İndirip Bindirme

Salih ARIKAN
Basmane sokakları zaten dar. Etrafa araba park ediyorlar. Ne yaparsak yapalım kaldırım işgallerini önleyemiyoruz. Bu vazgeçtiğimiz anlamına gelmez.
Yük indirip bindirme saatleri ayrı olsa ve bu saatler dışında yük indirip bindirme olmasa çok güzel olacak. Büyük araçların gündüz şehre girmeleri engellensin. Dün öğle yemeğine gidiyorum. Konak belediyesinin önünde en kalabalık zamanda yük indiriyorlar. Araba kaldırıma boydan boya yayılmış işgal etmiş. Keşke bu işler mesai saatleri dışında olsa.
Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93