Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '14

 
Kategori
TV Programları
 

Yurdum insanı ''Yurdum İnsanı'nı'' sevmedi ! | Beklenen final haberi!

Yurdum insanı ''Yurdum İnsanı'nı'' sevmedi ! | Beklenen final haberi!
 

Yine Show TV yine tutmayan bir iş..

Alişan-Çağla Şikel ikilisinin uğruna Her Şey Dahil programını bitirdiği Yurdum İnsanı programı için şok bir karar alındı..

20 Ocak pazartesi başlayan program ; ilk haftasında 3 kez saat değiştirmişti.. 15.30'dan 16.00'ya alınan program son olarak 14.40'a alınmıştı..

İşte programın reytingleri :

20 Ocak Pazartesi :  TOTAL'de 80. AB'de ilk 100'de YOK !

21 Ocak Salı :  TOTAL'de 87. AB'de 99.

22 Ocak Çarşamba : TOTAL'de 92. AB'de 84.

23 Ocak Perşembe : TOTAL'de 86. AB'de ilk 100'de YOK !

24 Ocak Cuma : TOTAL'de ve AB'de ilk 100'de YOK !

27 Ocak Pazartesi : TOTAL'de  95. AB'de ilk 100'de YOK !

28 Ocak Salı : TOTAL'de ve AB'de ilk 100'de YOK !

Reytinglerde istediğini alamayan kanal programın bitirilmesine karar verdi..Eldeki stok bölümler yayınlandıktan sonra program ekrana veda edecek..

Show TV'nin bu sene ne yapmaya çalıştığını, böyle programlardan ne beklediğini anlayan bana da anlatsın.. Lütfen !

 

Anıl KOLDAŞ

twitter.com/koldasanil

koldasanil@gmail.com

 
Toplam blog
: 670
: 3634
Kayıt tarihi
: 11.02.13
 
 

Balıkesir Üniversitesi Sosyoloji Bölümü mezunuyum. Koyu Fenerbahçeli, Ankara aşığı olup; anlataca..