Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Yurdum insanı marifetlerinden yeni bir buluş

Yurdum insanı marifetlerinden yeni bir buluş
 

Sabah sabah komik bir haberi dinlerken hafif yollu, tebessüme bezeli bir gülümseme yüzümde belirdi.

Yurdum insanının marifetlerine yeni bir buluş eklenmiş.
Türk’ün aklı sınır tanımaz, bilesiniz.

Yolda yürürken zaman zaman denk geliriz ya şu araba çekicilerine, işte mevzuu bu araba çekicileri.
Aslında dikkatimize pek nail olmazlar.
Yanlış yerde park eden bir aracı bu araçlar çekerler ve trafiğin belirlemiş olduğu park yerlerine götürürler.
Geldiğinizde bir de bakarsınız ki aracınız yerinde değildir ve hemen çevredekiler aracınızın çekildiği haberini size verir.
E haliyle moraliniz bozulur ve aracın çekildiği mekânın bağlı olduğu park yerine koştura koştura gidip gereken cezaları ve çekici ücretini ödedikten sonra aracınızı sağ salim alırsınız.

Durum vaziyet bu minvalde seyreylerken yurdum insanı figürlerinden araba hırsızları olaya el atmış ve kendilerine birer adet çekici temin etmişler.
Bu çekicilerle güya yanlış yere park yapan araçları çekiyorlarmış.
Ama vaziyet bu değil.
Çevredekilerin araçların çekildiğini zannetmesi hırsızların da istediği bir şey tabi ve güya çekiyoruz dedikleri aracı alıp bir güzel ortalıktan toz oluyorlarmış.
Arabasını yerinde bulamayan araç sahibi, aracının çekildiği sanısından hareketle, belirlenmiş park alanlarında araştırmasını yapıyormuş ama nafile.

Bu şekilde ortaya çıkan yeni hırsızlık metodundan haberdar edeyim dedim sizleri ve özellikle İzmirli vatandaşları.
Bu durum şimdilik İzmir’de hayli revaçtaymış.
Pek yakın zamanda yurdun dört bir yanına yayılacaktır.
Bu yüzdendir ki siz siz olun aracınızı yol kenarlarına veya yanlış alanlara park etmeyin.
Aksi halde çok üzülürsünüz.

En güzeli otopark parasına kıyıp, aracınızı yol kenarlarına park edeceğinize otoparka park etmek.

 
Toplam blog
: 1509
: 1145
Kayıt tarihi
: 07.08.07
 
 

Yazarım... Okurum... Öğrencilik yıllarımda çok yazdım... Kompozisyon derslerinde yazdım... Duvar ..