Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '16

 
Kategori
Şiir
 

Yüreğim ne saniyorsun

Yüreğim ne saniyorsun
 

Benden gittiğin zaman,

Gerçekten mi diye sordum

Gerçekten mi bu gidiş

Anlamsızlaştı zamanım

Gönlümün odalarının ışıkları patladı

Düşlerim karanlığa uzandı

Yüreğimin çatısı akıtmaya başladı

Elektriklerim kesildi damarlarımda

Yılgın ve yıkık bir şehir gibiyim

Çölde kaldım ateşin bağrında

Ve içimde büyüdün büyüttüm seni

Soruyorum her gece başımı yastığa koyduğumda

Seni benim gibi en içtenliğiyle sevecekler mi sanıyorsun?

Seni, kendince benimseyecekler mi

Senin kalbine dokunabilecekler mi?

Yapma yüreğim

Yapma…

Senin olmayan kalbine dokundum ben

Ve o kalbin içtenliğiyle çoğaldım

Bende özlemim hep sen olarak aktım zamana

Çürüdüm sensizlikten her gece

Ve düşlerimden düştüm

Her neyse bilemediğim bir hecede

Titrek ve ürkek kaldım yalnızlığımla

Gidişlerin tüketse de sende beni

Çünkü tüketemezsin asla seni bende.

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..