Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Yürek sızıntılarım

Yürek sızıntılarım
 

med - cezrindeyim yaşanmışların...


Bölük pörçük uykulu gerçeklerin
Şafaklarına gebe yürek sızıntılarım…

Gün sislendi
Karabasanlarla bölündü sevişler

Tüllendi gece
Sildi karabasanları düşler…

Yokları var saydım da
Varları yoklarda azaltmadım!

Med-cezrindeyim yaşanmışların…
Ya dibe vurdum
Çırpındım,

Ya soluksuz kaldım
Doruğunda duyguların!

Ah benim
Kaygılarım…
Sorgularım…
Korkularım…

Güne doğan gecelerin yolunda
Kuşatıldım da yanlışlarla, doğrulara çoğaldım!

Ve

Farkındayım umutların…

Ya siz,
Siz de hazırlanın
Vazgeçmeye olmazlardan,
Susuşlarım…
Duruşlarım…
Yalnızlığım...

Sevtap Özkahraman
(Ankara)

 
Toplam blog
: 121
: 745
Kayıt tarihi
: 07.11.08
 
 

1958 Balıkesir doğumluyum. Hacettepe Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Kütüphanecilik Bölümü mezunu..