Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '09

 
Kategori
Yurtdışı Eğitim
 

YURTDIŞI EĞİTİM BURSLARI KONFERANSI

YURTDIŞI EĞİTİM BURSLARI KONFERANSI
 

YURTDIŞI EĞİTİM BURSLARI KONFERANSI


20 Milliyet okuyucusunu ücretsiz olarak konferansa bekliyoruz. Ücretsiz olarak konferansa katılmak istiyorsanız durumunuzu ve yurtdışında sizin ya da çocuğunuz ne tür bir eğitim almak istediğini anlatan bir paragraf yazıyı isiltabag@okulariyoruz.biz adresine göndermeniz yeterli.

“Yurtdışı Eğitim Bursları Konferansı”
9 Mayıs 2009 tarihinde TIM Maslak Show Center’da yurtdışında burs arayan öğrenci, akademisyen ve sporcular için düzenleniyor.

Konferansa Kimler Katılmalı:

Yurtdışı Eğitim Bursları konusunda Türkiye’de tek olma özelliği nedeniyle ilgiyle beklenen bu konferansta

    finansal yardımlar, akademik burslar, sporcu bursları, sosyal aktivite bursları, yüksek lisans bursları, asistanlıklar, araştırma bursları, akademisyen değişim bursları, co-op (üniversite-iş dünyası işbirlikleri) ve eğitim kredileri hakkında yetkili kuruluşlardan değerli konuşmacılar bilgi verecek.

A. Yurtdışı Eğitim Olanaklarını araştıran;

    Lise öğrencileri Yurtdışına transfer olmak isteyen üniversite öğrencileri 2 yıllık ön lisans diplomalarını 4 yıllık lisans diplomasına çevirmek isteyen öğrenciler Master yapmak isteyen öğrenciler Doktora yapmak isteyen öğrenciler Dil Eğitimi almak isteyen öğrenciler Sertifika programına katılmak isteyen öğrenciler Yaz okullarına gitmek isteyen öğrenciler Sporcular

B. Öğrencilerin eğitim adımlarında destek olan kişiler

    Yurtdışı Eğitim Danışmanları Kariyer Koçları Lise spor takımları Spor Koçları Lise ve Üniversite Yetkilileri

Ve çocuklarının eğitimleri için araştırma yapan tüm aileler

Konuşmacılar:

· Istanbul Avustralya Baskonsolosluğu Yetkilisi

· Sn. Süreyya Ersoy Fulbright Eğitim Komisyonu İstanbul Müdürü

· Sn. Hüseyin Tüysüz Türk Eğitim Vakfı (TEV) Yurtdışı Burs Müdürü

· Sn. Şerife Arslan Bilkent Okulları Genel Müdür Yardımcısı

· Sn. Yalın Karadoğan Cinven UK İş ve Finansal Hizmetler Direktörü

· Sn. Işıl Tabağ Okulariyoruz.Biz Direktörü (Uluslar arası Eğitim Danışmanı)

· Sn. Elif Ünlü – Amerika’da tam voleybol bursu ile mezun olan öğrenci

· Sn. Aylin Arslan – Eğitim kredisi alarak yurtdışından mezun olan öğrenci

· Sn Mert Altınok - Sn. Emre Altınok - Yale Üniversitesine kabul alan Çevre Lisesi öğrencisi ve yüzme sporcuları

· Sn Işıl Küçükkaraca - Kanada'da Asistanlık ve burs alarak tam burslu olarak Elektrokimya bölümünden mezun olan öğrencimiz . University of Guelph

Neden Katılmalı:

Her öğrencinin kendi ülkesi dışında farklı bir ülkede eğitim basamaklarından en az birini gerçekleştirebilmesi hem kendi kariyeri hem de ülkemiz için oldukça önemlidir. Farklı ülkelerde farklı eğitim sistemleri içinde öğrenilen her tür çeşitlilik gelişimimize fayda sağlamaktadır. Aynı zamanda da kendi kültürümüzün ve ülkemizin de tanıtımı için en iyi adımlardan biridir.

Bu derece önemli olan yurtdışı eğitim tecrübesi için öğrencilerimizin yurtdışı eğitimle ilgili sunulan burslar hakkında bilgi sahibi olması eğitimlerini en verimli koşullarda bitirmeleri için önemlidir. Öğrenciler burs olanaklarını tanıdıkça çabalamakta, çabaladıkça güzel burslar alabilmektedirler.

Şu an sadece Amerika’da 12.000 Türk öğrenci eğitim almaktadır.

Pek çok öğrenci başvuru yaptığı okulun burs imkanlarını bilmediği için burs başvurusu yapmamaktadır.

Sporcularımızın Amerika’da tam burs ile eğitim alma şansı varken bilgi yetersizliği nedeniyle pek çok Türk sporcusu yerine boş pozisyonlara başka ülkelerden sporcular yerleşmektedir.

Bazı öğrenciler burs başvurusundan etkilenen okullara burs başvurusu yaptıklarında akademik kabul şansını yitirmektedir.

Öğrenciler Türk Eğitim Vakfı, Fulbright gibi yurtdışında okuyan öğrenciler için verilen burslarla ilgili sorular için yüz yüze bilgi almakta zorlanmaktadırlar.

Harvard, Yale gibi en zorlu okullar bile takımlarında oynayacak sporculara esneklik tanıyabilmektedir.

Çeşitli burs imkanlarından faydalanmak için mutlaka akademik başarı gereklidir gibi yanlış bir inanış vardır. Akademik burs, burs yelpazesinin sadece bir parçasıdır.

Yurtdışı Eğitim Bursları Konferansı’nın amacı ise ilgili burslar hakkında yetkili kişilerden en detaylı bilgileri öğrencilere ilk ağızdan ulaştırmak. Ayrıca bireysel sorularını ileten konferans katılımcılarına yurtdışı eğitim danışmanları kişiye özel cevapları bulacakları özel yazılı evraklar hazırlıyor ve konferans günü öğrencilere teslim ediliyor.

Konferansta yurtdışı burslar hakkında detaylı bilgi almak ve kişisel sorularınıza özel cevapları içeren dosyanızı almak için Yurtdışı Eğitim Bursları Konferansı’na 9 Mayıs 2009 tarihinde TIM Maslak Show Center’da katılmanızı tavsiye ederiz.

! Önemli:Yurtdışı Eğitim Bursları Konferansı”nda sorularınıza danışmanların yazılı cevaplarını konferans günü teslim almak için, sorularınızı ve Biletix’den aldığınız biletin <ı>referans veya sıra no’sunu belirten mesajınızı suletas@okulariyoruz.biz adresine 2 Mayıs 2009 tarihine kadar e-mail atmanız gerekmektedir.



Eğitiminizde başarılar dilerim,

Konferansta görüşmek üzere,

YURTDIŞI EĞİTİM BURSLARI KONFERANSI

Konferans Tanıtım Videosu

Spor Bursları Fragmanı

Konferans biletleri Biletix tarafından satılmaktadır. Bilet ücreti 50 TL'dir.

Işıl Tabağ
isiltabag@okulariyoruz.biz

 
Toplam blog
: 189
: 6400
Kayıt tarihi
: 11.10.06
 
 

Endüstri Mühendisi olan Işıl Tabağ, Avrupa Okullar Birliği görevinden sonra 1998 yılından bu yana..