Yusuf Aslan'ın anne ve ablası ile röpörtaj / Blog / Milliyet Blog
Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mayıs '08

 
Kategori
Blog
 

Yusuf Aslan'ın anne ve ablası ile röpörtaj

Yusuf Aslan'ın anne ve ablası ile röpörtaj
 

-Tek kelime söylenebilir.

-Müthiş.

-Evet.

-Müthiş bir çalışma.

-Sevgili bloggerlerimizden H.Hüseyin Dulun beyin, Yusuf Aslan’ın annesi ve ablası ile yapmış olduğu söyleşi.

* * * * *

-Daha önce kimse ile görüşmemişler.

-Kimseye röportaj vermemişler.

-Ama H.Hüseyin Dulun Bey böyle bir görüşme yapmayı başarmış.

-Ve görüşmesini MB sayfalarına taşımış.

* * * * *

-Bunu nasıl başarmış H.Hüseyin Dulun Bey?

-Nasıl bir süreçten geçerek söyleşi yapmayı kabul ettirmiş?

-Anne ve ablayı nasıl ikna etmiş?

-Doğrusu merak ettim.

-Bu güne kadar kimsenin başaramadığını başarmış sevgili H.Hüseyin Dulun Bey.

-Ve bizlere müthiş bir çalışma sunmuş.

-Son derece değerli bir çalışma.

-Ve bu değerli çalışma, öyle sanıyorum ki çok geniş bir kesimin dikkatini çekecektir.

-Ve bence blogdaki en değerli çalışmalardan birisi olarak anılacaktır.

* * * * *

-H.Hüseyin Dulun Bey röportajı iki bölüm halinde yayına veriyor.

-Henüz ilk bölümü yayınlandı.

-Röportajın ikinci bölümünü heyecanla bekliyorum.

-Ve bir döneme tanıklık etmiş olan anne ve ablanın duygularını ilk elden öğrenmek, gerçektende müthiş bir şey.

-O yıllarda anne ve abla neler hissetmiş?

-Nasıl bir ruh hali içerisin delermiş?

-Ne tür zorluklarla karşılaşmışlar?

-Ailenin böyle bir olay sonrasında ne tür sıkıntılarla karşı karşıya kaldıkları.

-Sıkıntılarını aşarak tekrar yaşama asılmaları.

-Bunların ipuçlarını yakalıyorsunuz.

* * * * *

-Birinci bölümü okurken hayli duygulandım.

-Ve heyecanla ikinci bölümü beklemeye koyuldum.

-Böyle bir röportajı MB sayfalarına taşıdığı için H.Hüseyin Dulun beye ne kadar teşekkür etsek azdır.

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=107872

 
Toplam blog
: 1509
: 1145
Kayıt tarihi
: 07.08.07
 
 

Yazarım... Okurum... Öğrencilik yıllarımda çok yazdım... Kompozisyon derslerinde yazdım... Duvar ..