Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Üzeyir Aydın Cebirin Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/cebirindefteri

11 Mart '12

 
Kategori
Şiir
 

Yusufcuk

Yusufcuk
 

Kandırmam, kandıramam
Kapatınca gözlerini, gelir mi? Aklına
Uyansan sabah arasan, bulursan
Dilinden döküleni kulağın duyar mı?
Bilemem, bilsem de dilemem
Ben kapattım gözlerimi
Geliyorum, duymasan, kokumu almasan
Uçsan da; havadan baksan da
Senin gözlerin var ya
Beni avlar, parçalar
Gözleri güzel, yusufcuğum
Ben ısırmadım, sen ısırma
Kur yapamam, kabayım, hoyratım
Ama; Aşığım kafam sana feda
Sen uğurböceğim, başkası kelebek
Salındı kelebek, alındı uğur böceği
Ben yusufcuk, gözlerim kamaştı
Kelebek narin, zarif kaldım hayran
Bu aşk değil hevesti, darılma
Uğur böceğim, benim kafam
Sana feda;
Ben yusufcuk, Sen lale, o yalı çapkını
Hani hüzün kovan, sana neşe veren
Hani yalı çapkını, sana ümit veren
Ben yusufcuk ,sen lale
Yalı çapkını menekşeye
Benim aşkım laleye
Taş mı? Kuş mu? Olsam
Diyorum?
Baş yastıkta, akıl başka,
Yürek yanıyor, beden bahar
Gözlerim kapalı, uyansam
Oyalanan ben, sobelenen ben

Cebirin Defteri; 11,Mart,2012 ; Altıntaş


 

 
Toplam blog
: 277
: 175
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

Emekli, çalışmayı ve şiir seven birisiyim. Evli, bir kız bir oğlan bir damat bir gelin iki de tor..