Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Temmuz '12

 
Kategori
Deneme
 

Zaman sen nelere kadirsin?

Zaman sen nelere kadirsin?
 

Eksik  ve tamamlanamayacak o kadar çok şey var ki... Herşeyin  nedeni zaman. Zaman hep gelgitli  akıyor. Bugün verdiğini yarın alıyor. Yakalamak, kendine saklamak istediğin herşey derin sularda kaybolup  gidiyor. Zaman bize hükmederken, biz kaybolabiliyoruz ve kaybedebiliyoruz. Zamana bırakmak istemediğim şey benim hayatımsa eğer, neden bunun imkanı olmuyor?  Anılar,  fırsatlar hatta insanlar yitip  gidiyor. Benim aklımdan anılarımı, kalbimden aşklarımı , ruhumdan benliğimi  ve ellerimden ellerini ayıran tek şey beni  alt edebiliyor. Zamana bırakmak  dedikleri şey bu kadar kolayken aynı zamanda neden bu kadar zor oluyor?  

Sen nelere kadirsin zaman? Sana kendimi  bıraktığımda öyle bir sömürüyorsun ki beni, iliğime kemiğime kadar..  Tenimden tazeliği, gözlerimden ışıltıyı, ruhumdan gençliğimi ne çabuk alıp  gidiyorsun.  Geriye beyazlamış  saçlarım , buruşmuş  bir cildim kaldığında mutluluğu bana bırak. Alıp gittiğin koca bir ömür senin olsun. Ruhum sadece  huzur bulsun...

 
Toplam blog
: 4
: 542
Kayıt tarihi
: 20.05.12
 
 

Kocaeli Üniversitesi kimya mühendisliği  bölümü  son sınıf öğrencisiyim. En önemli ilgi alanlarım..