Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '15

 
Kategori
İlişkiler
 

Zamanı geri almayı istemek = Keşke demek

Zamanı geri almayı istemek = Keşke demek
 

Herkes Zamanı Geri Alabilmek İster...


Nedir acaba bizi bu duruma düşüren ?

Sen, ben, yaşanmışlıklar, yaşanamayanlar, söylenmişler, söylenemeyenler...Yazık...

Herkes zamanı öyle ya da böyle geri almak ister. Tanıdığın insan, yaşadığın olaylar hiç ummadığın gibi çıkıyor değil mi ? Kendini tanıttığı gibi ya da O'nu tanıdığın gibi çıkmayınca büyük bozgunluğa uğramış oluyorsun. Yüreğin acıyor, nefesin kesiliyor, güvenin kırılıyor ya sonra diyorsun ...Kuşkular, kızgınlıklar, kırgınlıklar hepsi içinde birikiyor.

Peki sen kendi hayatını düşündüğün zaman hangi zaman zarfı dilimini geri döndürmek isterdin. Yani kısaca neyi değiştirmek isterdin ?

Herkesin illa ki vardır bir pişmanlığı bir keşkesi. Benim de var herkes gibi... Keşke diyorum, keşke zamanı geri alabilsem de bir şeyleri bu şekilde yaşamasaydım ya da keşke şunu yapmasaydım. Hayret ediyorum imreniyorum şu tarz insanlara "Yaşadıklarımdan yaptıklarımdan pişman değilim " moduna girenlere.

Ben hiç olmadım, olamadım bu modda. Belki sorun sadece biziz belki sorun sadece karşımızdaki insanlardır belki en büyük keşke kendimizidir. Olamaz mı ?

Eğer geç değilse keşklerine, neyi geri çevirmek istiyorsan geri al zamanı ve değiştir her şeyi.

Gücün varsa yap bunu. Bugün oturup düşünsene neyi geri çevirmek isterdin ?

Ben galiba tanıdığım seni, kendini başlarda tanıttığın kendini geri isterdim... Keşke hiç gitmeseydin şimdi bir başkasın bana bir uzak bir yabancısın... Pardon tanışıyor muyuz? Bu sen misin ?

 

Sevgilerle...

 
Toplam blog
: 15
: 482
Kayıt tarihi
: 05.08.14
 
 

Delidir doludur insan evladıdır (:   Ankara   Bilgisayar/Bilişim ..