Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '14

 
Kategori
Beslenme / Diyet
 

Zayıflamak istiyorum diyenler neler yapmalı?

Zayıflamak istiyorum diyenler neler yapmalı?
 

zayıflamak istiyorum


Sizlerde zayıflamak istiyorum ama nasıl yapacağımı bilmiyorum diyorsanız bu yazımızı kesinlikle okumalısınız. Özellikle de ev hanımlarının sıkıntı çektiği kilolar yüzünde birçok insan zayıflamak istiyor ancak nasıl yapması gerektiğini bilmiyor. Zayıflamak istiyorum demekle işe başlamış olabilirsiniz. Ancak bunun için son derece kararlı olmalı ve sadece bu konuya odaklanmalı, çok sevdiğiniz şeylerden yeri geldiğinde fedakârlık etmelisiniz. Bunun için yapmanız gereken ve genelde ilk akla gelen diyettir. Diyet, aç kalmak demek değildir bilakis sağlık ve zindelik için çok önemli olan beslenme düzenine denmektedir. Diyetiniz, vermek istediğiniz kiloya göre sağlıklı, az kalorili tamamen az yiyerek çabuk doyabileceğiniz besin içeriklerinden oluşmalıdır. Bu diyeti uygularken eğer gerçekten zayıflamak istiyorsanız son derece kararlı olmalı ve amacınıza ulaşana kadar sonlandırmamalısınız.

Zayıflamak için beslenme konusunda birçok yöntem vardır. Bunlar ilk aşamada size basit gözükse de ciddi kilo vermenizi sağlayacak kurallardır. Zayıflamak istiyorum ama ne yapacağımı bilmiyorum diyorsanız bu maddeler sizin için vazgeçilmez olabilir. Bunlardan birkaçı şöyle sıralanabilir;

— Kalorisi yüksek olan beyaz ekmek, yağlı yemekler ve hamur işlerinden kesinlikle uzak durmalı ve hatta hayatınızdan çıkarmalısınız.

— Sağlıklı bir beslenme için GDO’suz, doğal besinleri tercih edin.

— Özellikle posalı yapılarından dolayı az yiyip çabuk doymak için salata ve meyve tüketmeye özen gösterin.

— Kola, gazoz ve şekerli içecekler yerine daha sağlıklı olan şekersiz meyve suları ve zayıflamanıza yardımcı olacak bitkisel çayları tercih etmelisiniz.

— Öğünlerinizde mutlaka çorba bulundurun.

Zayıflamak istiyorum diyorsanız ana öğünlerinizde bu kurallara uymaya özen göstererek ve önceki yediğiniz yemek miktarından daha az yiyerek ciddi kilolar verebileceğinizi bilmelisiniz. Diyetinizde ana öğünlere de yer vermeli ve ara öğünlerinizde de belirli kurallar içinde beslenmelisiniz. Ara öğünlerde tok tutacak acıkmanızı geciktirecek az kalorili yiyecekleri tercih edebileceğiniz gibi şunları da uygulayabilirsiniz.

— 3 kuru kayısı ve 2 parça ceviz

— 1 kâse yoğurt 10 adet yaban mersini

— 1 bardak az yağlı süt

— Yarım simit ve 1 kibrit kutusu kadar yağsız peynir

Bu ve bunun gibi yiyecekler ara öğünlerde an öğününüzün zamanı gelene kadar sizin tok olmanızı ve geç acıkmanızı sağlayacaktır. Eğer gerçekten zayıflamak isteyen biriyseniz kesinlikle spor da yapmalısınız. İdeal bir kiloya sahip olmak ve sağlıklı bir şekilde zayıflamak için sporu hayatınızdan çıkarmamalısınız. Zayıflamak istiyorum deyin ve kararlı yapınızla istediğiniz şeyi gerçekleştirin.

 
Toplam blog
: 37
: 13696
Kayıt tarihi
: 18.11.13
 
 

Vücut geliştirme ve fitness ile ilgili ve bu konuda çeşitli paylaşımlar yapmayı seven bir spor aş..