Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '22

 
Kategori
Deneme
 

Zenginlik Mantıklı Değil

Zenginler çalmıyor çırpmıyor olabilirler ama dünyanın kaynaklarını tüketiyorlar.

Fakirlerin fakirliği ile zenginlerin zenginliği arasında doğrudan ilişki var; zengin zengin olduğu için fakir fakir.

Zenginlik meşru değil ama en önemlisi mantıklı değil; ben zenginlerin neden zengin olmaya çalıştıklarını anlamıyorum, ihtiyacından fazla malı parayı ne yapacaksın?

“Fabrikalarımızda insanları çalıştırıyoruz”

Bu durumda ülkenin hayrına bir iş yaptığın için itibarın olması lazım paran değil, yaptıkların değil zenginliğin öne çıkıyor.

Paranla hayırlı işler yapıyorsan ve de bunun için para kazandıysan eyvallah da sonuçta zengin deniyor size, zengin olmak için zengin olmuşsun ve bu bana göre hiç mantıklı değil; devlet olsam böyle saçma bir şey için insanlarımın belki ileride kullanacakları kaynakların sömürülmesine izin vermezdim.

“Parasını vermişim satın almışım”

İnsanlığı yaşatacak değerler alınamaz satılamaz şahıs malı olamaz.

Bu çakallara ne bakıyorsun nehirleri, dağları bile satarlar!

İhtiyacın kadar hatta isteklerini de katarak para biriktir ama milyar dolar ne ya!

Hiç saygı duymuyorum! Havadan gelmiyor ki o para. Dünyanın kaynakları tüketiliyor. 8 milyar insanın hakkı gasp ediliyor.

Tüm parasını diğer insanların yaşamını kolaylaştıracak işlerde kullanırsa zengin olsun.

Milyar dolarlık villada oturacakmış!

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..