Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Aralık '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Zıkkımın pekini yiyin emi! . .

Röportaj konuklarım bana bugün tatil ilan etmiş olmalılar ki henüz cevaplar elime ulaşmadı. . . Olsun birkaç gündür yazmayı çok istediğim sinir bir konu vardı zaten. Ahan da tam sırası. . .

Bir yemek yarışması izledim. . . Para ödüllüymüş. . . Ev sahibi akşam yemeğe gelecek konuklar için hazırlığını yapıyor, yemekler tatlılar börekler ve akşam konuklar yemeğe geliyor. . .

Öylelerine ne denir bilmiyorum (biliyorum ama söylemesem daha iyi!) ama konuk olmadıkları kesin. . .

Biri diyor ben et yemiyorum kıyma yiyorum, diğeri ben ot yemiyorum diyor. Bir diğeri soğan yemem diyor, öbürü yemek tabağını burnuna kaldırıp kokluyor. Ağızlar yüzler ekşiyor, tiksinme mimikleri yapılıyor. . .

Bir iğrençlik ki sormayın gitsin. . . Sırf o insanlara haddini bildirmek için o yarışmaya katılmayı isterdim. . .

Eşekbaşı yiyin olur mu, tam size göre. . .

Yemekte soğan da olur, sarımsak da olur, maydanoz da olur, et de olur, kıyma da olur, bazen tuzu az olur bazen çok olur. . . Misafirin ev sahibine bu kadar eziyet ettiği bu kadar düzeysizleştiği nerede görülmüş! Nerede kaldı kul hakkı! . .

Gören duyan da kraliyet soyundan geldiğinizi falan zannedecek. Zıkkımın pekini yiyin e mi? . . İnsan para için ruhunu bu kadar satar mı yaa. . . Rezilsiniz rezil. . .

Birbirinize ettiğiniz o kadar laftan sonra, dedikodudan hakaretten sonra, terbiyesizlik görgüsüzlükten sonra herşey süt limanmış gibi kendinizi piste atar gibi ortaya atıp oynamalar zıplamalar. . . Allah sizi bildiği gibi yapsın inşallah! . .

Siz ve sizin gibi onursuz insanların benimle ve benim gibi düşünen insanlarla aynı oksijeni tüketmenizden NEFFFREEETTT ediyorum!

Siz orada para için ruhunuzu satarken, önünüze gelen nimetlere yüzünüzü ekşitirken, insanlar bir lokma ekmek bulabilmek için çöpleri karıştırıyor, bazıları da açlıktan ölüyor.

Yazıklar olsun sizin insanlığınıza. . . Siz insansanız ben insan değilim ! . .

http://www.esmakahraman.com/zikkimin-pekini-ye/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..