Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mart '09

 
Kategori
Basketbol
 

Zıplayanların ligi ve Antalya takımları

Zıplayanların ligi ve Antalya takımları
 

www.antalyabasketbol.com


ZIPLAYANLARIN LİGİ VE ANTALYA

Yoğun yazıların ve gündemin arkasından ne güzel geldi zıplayan; yerinde duramayanların ligine takılmak.

Aslında sahada seyretmek daha da güzel ama olamadı bu hafta…

Televizyon karşısı yetmek zorunda kaldı. . İyi de oldu ; arka arkaya iki maç izledim.

Biri canım takımım Cim Bom ile Antalya takımı Kepez arasında gel de taraf tut ama tuttum. Kepez çok mücadele etti bulunduğu yerin altına düşmemek için. Açıkçası biraz hüzünle de olsa sevindim canını dişine takarak mücadele eden Kepez’ in kazanmasına….

Umarım seneye yine ligde izleriz Kepez’ i hem de canlı canlı elden geldiğince.

Hele ki sunucunun Traylor için yaptığı espri mükemmeldi.

Hatırlatmak gerekir ama, Robert Traylor maçta da çok iyi bir performans gösterdi.

Maçın kırılma noktası da maç bitimine 3-4 saniye kala Traylor’ un kazandırdığı 3 sayı idi.

O maç bitti derken zıplayan, dans eden ben, hızımı alamadım, takıldım İstanbul salonlarına.

Bu arada sevgili televizyoncular tüm zıplayanları seviyorum ama lütfen o siyah beyaz köpeği daha çok verir misiniz? En güzel o zıplıyor bir de arabalar.

Sırada Antalya –Beşiktaş maçı var patlamış mısır eşliğinde….

Bu maçta Antalya’ mızın yıldızları hiç tartışmasız Ralph MİMS ve Marcus DOUTHİT idi. Hele ki Douthit’ in son saniyelerdeki smacı tacı idi galibiyetin.

Bu arada aklıma takıldı sormadan edemeyeceğim; Spormax sunucuları basketbol maçı anlatırken ‘momentum’ diye bir tabir kullanıyorlar ara sıra; yanlış duymuyorsam . Ne ifade etmek istiyorlar acaba?

Bildiğimiz gibi momentum fizikte cismin çarpma gücüdür, bu güç ise yani momentum; cismin kütlesi ve hızı ile artar. Takımın momentumu deseler, anlaşılır da sanki sevgili sunucularımız ‘oyunun momentumu’ diyorlar.

Bunun tam anlamını bilen var mı?

Yoksa ben mi yanlış duyuyorum?

Ya da yanlış mı kullanılıyor?

Sonuç olarak; yoğunluk sonrası maç izlemek; arada bir de evde zıplamak iyi geldi; zaten seçim yasakları da var…..

Yazmasak daha iyi…….

Hazır TRT 1 televizyonunda da Cüneyt Arkın filmi var: BATTAL GAZİ.

 
Toplam blog
: 106
: 680
Kayıt tarihi
: 17.07.07
 
 

Güneydoğu Anadolu bölgesinin Siverek  ilçesinden çıktım; üstüne Maarif Kolej eğitimi aldım ve tıp..