Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Haziran '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Zor bir itiraf...

Zor bir itiraf...
 

Bugün hayata ve ilişkimize çok fazla duygusal yaklaştığımı farkettim incindim yine...
Bugun anladım ki duvarlarımın ötesine ben bile geçsem inciniyormuşum, hala çok hassasmış aşk yanım, korkularım varmış, zamanı değilmiş kendimi kaptırmamın, çok fazlaymış meğersem beklentilerim.. Deli gibi özlemek canımı yakıyormuş benim, gerçekçi bakmazsam nefesim kesiliyormuş sana olan sevgimden. Aptalca çocuklar gibi sana seni ne kadar çok sevdiğimi anlatan mesajlar çekip acaba mutlu oldu mu? Ne cevap yazacak şimdi diye beklemek saatlerce kendimi aptal gibi hissetmeme neden oluyormuş.. Kabuğumu kırmak ve kırdığımda yanlız olduğumu görmek beni kendi içime tekrardan hapsetti ve asla bir daha azad etmicem aciz yanımı..Neden benim geçişlerim hep sancılı oluyor...?

 
Toplam blog
: 41
: 1224
Kayıt tarihi
: 28.04.09
 
 

24.07.1984 Sakarya doğumluyum... Hayatım hep yoğun geçer hem çalışıyorum hemde okuyorum... Bana iyi ..