Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '18

 
Kategori
Ruh Sağlığı
 

Zor İnsanlarla Başa Çıkmak

Geçenlerde bir arkadaşım hiç hak etmediği bir davranışa maruz kaldı. Gel gelelim devran döndü ve o kişiden intikam akabileceği güzel bir fırsat eline geçti... Bana anlattığında "hayır dedim aynı şekilde karşılık vermemelisin, o onun fıtratıydı öyle yaptı ama senin fıtratında kötülük yok, sen senin gibi cevap vermelisin" "Nasıl yani" dedi. Akreple Dervişin hikayesini anlattım.

Derviş suya düşen Akrebi kurtarmak ister elini uzatınca Akrep sokar... Derviş ona yardım etmek için tekrar elini uzatıyor ve Akrepte her defasında sokuyormuş. Bunu uzaktan izleyen bir adam demiş ki "neden bunu yapıyorsun yardımdan anlamıyor işte seni sokuyor?"

Derviş ise şöyle cevap vermiş: 

Akrebin fıtratında sokmak var. Benim fıtratımda ise sevmek var. O fıtratının gereğini yapıyor, bende... 

Açıkçası o an bu konuşmamın çok etkili olduğunu düşünmedim.. Çünkü arkadaşımda intikam alma isteği çok daha baskındı... Fakat ne olduysa aradan bir müddet geçtikten sonra bana geldi ve dedi ki "biliyor musun tam onu ezecektim ama birden sen aklıma geldin..Yapmadım ve tam tersi çok iyi davrandım.. O da şaşırdı ve çok mahçub oldu." dedi

Joseph Murphy diyor ki;

Dünyada zor insanlarda olduğunu biliyoruz. Bunlar zihinsel olarak bozulmuş, yanlış koşullanmış insanlardır. Bir çoğu kavgacı huysuz, alaycı, geçimsiz, acımasız, duyarsız, hale gelmiş zihinsel suçlulardır.

Psikolojik olarak hastalardır. Zihinleri belkide geçmişte yaşadıkları deneyimler nedeniyle deforme olmuş bozulmuştur. 

Böyle bir insanla uğraşmak zorunda kalsanız ne yaparsınız?

Eğilim onların negatif enerjilerine benzer şekilde karşılık vererek kendilerinden hoşlanmamaktır. Ama bunu yaparsanız tüm negatifliği kendi üzerinize alır ve bunun sizin üzerinizdeki kötü etkilerini yaşarsınız. Bunun yerine kötülüğe iyilikle karşılık vermeye çalışın. Bu onların kötü ve sevimsiz tutumlarının sizi etkilemesine engelleyen bir zırh yaratır. Sizin sevecenliğiniz ve anlayışınız değiştirme sürecini başlatacaktır.

Kimse eleştirilmekten ve aşağılanmaktan hoşlanmaz. Ancak bu gerçekleştiğinde nasıl tepki vereceğimizi tercih etme hakkımız vardır. 

Benzer şekilde tepki vermek Diğer kişinin aşağılayıcı eleştirilerinin seviyesine inmek ve onun negatif atmosferiyle bir olmaktır. Kendinizi hayatta kendi amacınızla tanımlayın. Hiç kimsenin, hiç bir yerin yada hiç bir şeyin sizin iç huzurunuzdan sükunetinizden ve sağlığınızdan uzaklaştırmasına izin vermeyin.

Kuran'da Fuzulet suresinde Yaradanın bize şöyle bir mesajı vardır.

"Kötülüğü en iyi şekilde sav. Birde bakarsın ki seninle aranda düşmanlık olan kimse sanki sıcak bir dost oluvermiştir. "

Bize yapılan bir kötülüğe aynı şekilde karşılık verme hakkımız var ve Yaradan karşılığını verebilirsin der.

Ama "karşılık vermezsen senin için daha ahsen olur" da der!

Niyetimiz suistimal edildi diye kötü biri mi olalım?

 

Nur Demir

Sevgiler tüüm kalbimden:)

http://nrlstyle.blogspot.com.tr/

https://www.facebook.com/NrlStyle/

instagram.com/nrlblog/

 
 
Toplam blog
: 202
: 1460
Kayıt tarihi
: 10.11.16
 
 

Yaklaşık 20 yıldır Kişisel-Ruhsal Gelişim, EFT ve Kuantum Enerji ile ilgili araştırmalar ve çalış..