Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Kasım '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Zoraki yazı

Zoraki yazı
 

Bloglar üst üste yığılırken, zaman hızla akarken ve bizler hayatın koşturmasında boğuşurken beş yılı aşkın bu köşede yazan biri olarak artık daha bir zor yazıyorum. Nedendir bilinmez. Konu bulmada zorluk olsa gerek, halbuki bu ülkede onca paylaşılacak konu varken. 

Bu negatif enerjiyi üzerimizden attığımızda eski günlere kavuşuruz ümidiyle, birkaç laf edelim dedik.

Hey blog içimi pek açamıyorum bu aralar. Bak kasım ayı bitiyor, bir kışa daha, soğuk günler içine giriyoruz. Siyaset bile konuşmak istemiyorum artık. Gezip dolaşamadığım için de paylaşamıyorum sizinle bazı yerleri. Futbolu da konuşmak tat vermiyor. Sağlıkla ilgili faydalı bilgileri yazmak, belki bu anlamlı olabilir. Denemeye değer.

Sevgili okurlar ve blogcular, eminim durumumu anlamışsınızdır. Zoraki yazı bu kadar oluyor. Kendime gelip toparlana kadar bana müsade. Bir yerlerden başlarız elbet...

 
Toplam blog
: 487
: 1730
Kayıt tarihi
: 01.04.07
 
 

1965 İstanbul doğumluyum. İTÜ Elektrik mühendisliğinden mezun oldum. Özel sektörde Kalite Bölümünde..