Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '14

 
Kategori
Genel Sağlık
 

Zoretanin kullanmaya başladım

Zoretanin kullanmaya başladım
 

Zoratenin


Sivilce ile problemi olan kişilerin en çok duyduğu ilaç isimlerinden biri olan zoratenini kullanmaya başladım. 8 Nisan günü gittiğim dermatoloji doktorum 1 ay kullanmam için zoratenin ilacını verdi. İlk olarak bir kan tahlili yapıldı. Kan tahliline göre doktorum 1 ay kullanmam için zoratenin ilacını verdi.

Zoretanin ilacı yan etkileri ile bilinen bir ilaçtır. Bu sebepten bu ilacı alan çoğu kişi tereddüt ederek bu ilacı kullanmaktadır. İlk başta benimde şüphelerim vardı. Fakat arkadaşlarımın yoğun baskısı ile doktor kontrolünde bu ilacı kullanmaya başladım. Çevremde ki bir çok kişide de sivilce problemi vardı. Fakat çoğu şuan bu problem ile uğraşmıyorlar, çünkü zoratenin ilacını kullandılar ve şuan tertemiz yüzleri var. Bu sebepten şüpheli de olsam doktora gittim ve doktorum kan değerlerime göre ilacı yazdı. Şuan 3 gündür ilacı kullanıyorum. Ama herhangi bir yan etkisi ile karşılaşmadım. Ama şu 3 günlük süre zarfında yüzümde bir tane bile yeni sivilce çıkmadı diyebilirim. Ayrıca cildim oldukça çok yağlıdır ama şuan gözle görülür şekilde cildimde yağlanma konusunda da bir azalma seziyorum. Şuan için ilaçtan memnunum 1 aylık süre zarfının sonucunda ne ile karşılacağımıda merakla bekliyorum. Birde doktorum bu ilacın en belirgin yan etkisi olan dudak kuruluğu için de Hametan adında bir krem verdi. İlacı kullanmaya başladığım zaman gözle görülür şekilde dudağımın kuruyacağını söyledi bu sebepten bu kremi yazdı.

Yani kısacası eğer ciddi olarak akne probleminiz varsa mutlaka doktora gidip kan tahlili yaptırarak bu ilacı alın. Çünkü 5 yıla yakındır kremler kullanarak bu sorunu halletmeye çalıştım ama maalesef krem etki etmiyor. Kesin çözüm istiyorsanız mutlaka doktorunuza giderek bu ilacı isteyebilirsiniz. İlacı 1 ay kullandıktan sonra sonuçları için tekrar sizlere durum hakkında bilgi vereceğim. Şimdiden herkese geçmiş olsun diliyorum.

 
Toplam blog
: 11
: 1289
Kayıt tarihi
: 04.04.14
 
 

2006 yılında web sitesi tasarımları ile adım atmış olduğum WebMaster'lık hayatımda ilk olarak 4 y..