Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '14

 
Kategori
Şiir
 

Züğürt tesellisi

Züğürt tesellisi
 

Fotoğraf-Hatice AK


-gene sessizlik, gene sensizlik- 
 
 
 
ne zaman seni düşünsem bir sessizlik çöker gözlerime, 
içimden bir ses git der, git ve anlat olmayacak işleri, 
yapamıyorum, çivilenip kalıyorum bulunduğum noktaya, 
kendimle konuşarak öylesine, sessizce… 
 
 
-sensizliğin diğer adı sessizlik- 
 
 
umut mu umutsuzluk mu bilmiyorum ama 
eskisi kadar kıskanmıyor, kızmıyorum da sana, 
 
 
ilgisiz… 
 
 
-hatta umursamaz olduğumu anlatmaya çalışıyorum- 
 
 
yüreğime… 
 
 
gene de ara sıra, 
yani aklıma her düştüğünde fena dağılıyorum, 
biliyor musun o an, sana koşmak geliyor içimden, 
seni seviyorum diye avazım çıktığı kadar bağırmak, 
olmuyor, yapamıyorum… 
 
 
-belki de adı gururdur bilmiyorum- 
 
 
sağanak sağanak dökülmüyor artık gözyaşlarım, 
sözümüz söz, biliyorum ben nasılsam sen de öylesin, 
hani hep söylerdik ya “kendimden biliyorum” diye 
evet kendimden biliyorum elbette… 
 
 
-kendimden biliyorum gururun ne demek olduğunu- 
 
 
ama boş ver, sen aldırma sözlerime, 
biliyorsun işte, hem mevsim, hem ben duygusalım, 
sitem edecek birini aradım etrafımda anlayacağın… 
 
 
 
demem o ki, yani varsayalım hiç tanımadık birbirimizi, 
iyi yanından bakarsak, bir süreliğine de olsa oyalar bizi, 
nede olsa umut etmek en iyi züğürt tesellisi… 
 
Hatice AK/13.03.2012
 
Toplam blog
: 34
: 107
Kayıt tarihi
: 28.08.13
 
 

Biri doktor diğeri öğretmen iki erkek çocuk annesi kamuda ortadüzey yönetici ..