Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '08

 
Kategori
Doğal Hayat
 

...

...
 

Uykusuz bir gece daha işte

Yine hüzünler peşimde

Koşuyorum

Kaçıyorum

Ama üç adım oda…

Köşeye sıkışıyorum.

Sonra hüzünlerle boğuşuyorum.

Tam kendimi avutuyorum,

Hasret yapışıyor yakama.

Tam 2 yıldır borcumu ödememişim.

Onu da gönderiyorum çeklerle, senetlerle

Bu sefer aşk yumuluyor gırtlağıma.

Kalbimi söküp alacakmış.

Bilmem kaç liraya satacakmış.

Nasıl vereyim ben onu sana be aşk?

Hadi kendimi geçtim.

Yarimi sana nasıl vereyim be aşk?

Bir kuru aşka nasıl feda edeyim onu?

Ben sadece sevmedim ki onu…

Taptım ona, sarhoş oldum teninde,

Yüzdüm mavi gözlerinde, secde ettim niyetinde…

Bir kuru aşka nasıl feda edeyim onu?

Neyse aşkıda ikna ettim, gitti bir an.

Sonra soğuk bir metal ısındı beynimde,

Şakalarımda sıcak bir kan soğudu,

Bir daha ne hüzün, ne hasret…

Bir tek aşk kaldı yüreğimde, ilelebet.

 
Toplam blog
: 12
: 689
Kayıt tarihi
: 13.06.08
 
 

Trakya Üniversitesi Makina Mühendisliği öğrencisiyim. Bulgaristan doğumluyum. Bursa'da yaşıyorum. Ya..